Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Store grafikkproblemer i alle nyere spill

Anbefalte innlegg

I alle nyere spill fungerer ikke grafikken skikkelig. Det virker som at kanskje 10 prosent av alle teksturer blir lastet inn i spillet slik at det for eksempel bare er et par bukser der det skal være en hel person osv.

Systemet mitt består av:

Cpu: Amd 64 5000+ dual core

GPU: Sapphire Radeon HD3850

RAM: 4 gb 800 mhz

PSU: Corsair 550

Hovedkort: MSI et eller annet.

Windows: Windows 7 64bit

Byttet nylig PSU for den gamle begynte å bli veldig ustabil.

Skjønner virkelig ikke hva som kan forårsake dette, har installert nyeste directx, nyeste catalyst, og har prøvd alle mulige kombinasjoner i grafikk-options ingame.

Eksempel på spill som ikke fungerer er: Assassins creed 2, Mafia 2, Star wars the force unleashed 1 og 2, Flatout ultimate carnage(fungerer 90% av tiden).

Har lagt ved et eksempel på hvordan det ser ut i alle disse spillene. Eksempelet er fra AC2

Om noen har noen idé om hva som er problemet ville jeg blitt veldig takknemlig for svar :)

post-225311-0-26476700-1291563263_thumb.png

Endret av tha053
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Whoa, wall OG person hack! Og world hack... osv.

Har sett noen fixer på det, http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?p=17920424 foreslår f.eks. å slette driveren og legge den inn på nytt (et litt annet problem, men noen med et problem som lignet mer på ditt sa det hjalp).

Evt. har jeg lest om at å legge inn en eldre versjon av driveren har funket eller "you could install CCC and disable Catayst AI" i en post fra 2009 (så mulig den er utdatert).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...