tha053 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) I alle nyere spill fungerer ikke grafikken skikkelig. Det virker som at kanskje 10 prosent av alle teksturer blir lastet inn i spillet slik at det for eksempel bare er et par bukser der det skal være en hel person osv. Systemet mitt består av: Cpu: Amd 64 5000+ dual core GPU: Sapphire Radeon HD3850 RAM: 4 gb 800 mhz PSU: Corsair 550 Hovedkort: MSI et eller annet. Windows: Windows 7 64bit Byttet nylig PSU for den gamle begynte å bli veldig ustabil. Skjønner virkelig ikke hva som kan forårsake dette, har installert nyeste directx, nyeste catalyst, og har prøvd alle mulige kombinasjoner i grafikk-options ingame. Eksempel på spill som ikke fungerer er: Assassins creed 2, Mafia 2, Star wars the force unleashed 1 og 2, Flatout ultimate carnage(fungerer 90% av tiden). Har lagt ved et eksempel på hvordan det ser ut i alle disse spillene. Eksempelet er fra AC2 Om noen har noen idé om hva som er problemet ville jeg blitt veldig takknemlig for svar Endret 5. desember 2010 av tha053 Lenke til kommentar
Enfenion Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Whoa, wall OG person hack! Og world hack... osv. Har sett noen fixer på det, http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?p=17920424 foreslår f.eks. å slette driveren og legge den inn på nytt (et litt annet problem, men noen med et problem som lignet mer på ditt sa det hjalp). Evt. har jeg lest om at å legge inn en eldre versjon av driveren har funket eller "you could install CCC and disable Catayst AI" i en post fra 2009 (så mulig den er utdatert). 1 Lenke til kommentar
tha053 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Takk!! Du er en gud!!! fixen i linken funket som bare det! slettet driverne med driversweeper og lastet ned drivere fra windows update Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå