90uffa Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Dagens system består av Kabinett: CORSAIR FULL TWR OBSIDIAN SERIES 800D Prossesor:INTEL Q9550 C2 QUAD 2.83G 12MB 1333MHZ Minne: OCZ TECH RAM 8GB KIT DDR2 PC2-6400 800MHz CL5 Skjermkort: GIGABYTE 260 GTX Strømforsyning: Hyper 570 W ----------------------------------- Det jeg er ut etter er en fremtidsrette pc. Jeg ser mye HD filmer som jeg laster ned og høre på musikk. Spille krevende spill eks: Black ops, Starcraft 2, Metro 2033.... Det hovedkort jeg har i tanken er: http://www.amentio.no/datautstyr/Hovedkort/Intel_Sockel_1366/ASUS/ASUS-Rampage-III-GENE-Republic-of-Gamers-RAMPAGE-III-GENE-1141115.aspx Så om jeg kunne fått noen forslag på et system ut ifra det hovedkorte som jeg har lagt til her??? Lenke til kommentar
torfinns Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Du har en PC som strengt tatt skulle klare de fleste oppgaver tilfredstillende. Du burde fokusere på grafikkløsningen din - det kan være at en oppgradering der ville være tilstrekkelig til å bruke systemet en tid videre siden du spiller. Et bedre grafikkort ville også kunne brukes ved neste oppgradering om du feks kjøper noe som er i klasse med Radeon 6870 eller tom GeForce480. Tomshardware gir deg en pekepinn på ytelse Lenke til kommentar
90uffa Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Du har en PC som strengt tatt skulle klare de fleste oppgaver tilfredstillende. Du burde fokusere på grafikkløsningen din - det kan være at en oppgradering der ville være tilstrekkelig til å bruke systemet en tid videre siden du spiller. Et bedre grafikkort ville også kunne brukes ved neste oppgradering om du feks kjøper noe som er i klasse med Radeon 6870 eller tom GeForce480. Tomshardware gir deg en pekepinn på ytelse Takk for tipse.... MvH UFFA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå