Gå til innhold

Hjelp til å oppgradere pc?

Anbefalte innlegg

Dagens system består av

Kabinett: CORSAIR FULL TWR OBSIDIAN SERIES 800D

Prossesor:INTEL Q9550 C2 QUAD 2.83G 12MB 1333MHZ

Minne: OCZ TECH RAM 8GB KIT DDR2 PC2-6400 800MHz CL5

Skjermkort: GIGABYTE 260 GTX

Strømforsyning: Hyper 570 W

-----------------------------------

Det jeg er ut etter er en fremtidsrette pc. Jeg ser mye HD filmer som jeg laster ned og høre på musikk. Spille krevende spill eks: Black ops, Starcraft 2, Metro 2033....

Det hovedkort jeg har i tanken er: http://www.amentio.no/datautstyr/Hovedkort/Intel_Sockel_1366/ASUS/ASUS-Rampage-III-GENE-Republic-of-Gamers-RAMPAGE-III-GENE-1141115.aspx

Så om jeg kunne fått noen forslag på et system ut ifra det hovedkorte som jeg har lagt til her???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har en PC som strengt tatt skulle klare de fleste oppgaver tilfredstillende. Du burde fokusere på grafikkløsningen din - det kan være at en oppgradering der ville være tilstrekkelig til å bruke systemet en tid videre siden du spiller.

Et bedre grafikkort ville også kunne brukes ved neste oppgradering om du feks kjøper noe som er i klasse med Radeon 6870 eller tom GeForce480.

Tomshardware gir deg en pekepinn på ytelse

Lenke til kommentar

Du har en PC som strengt tatt skulle klare de fleste oppgaver tilfredstillende. Du burde fokusere på grafikkløsningen din - det kan være at en oppgradering der ville være tilstrekkelig til å bruke systemet en tid videre siden du spiller.

Et bedre grafikkort ville også kunne brukes ved neste oppgradering om du feks kjøper noe som er i klasse med Radeon 6870 eller tom GeForce480.

Tomshardware gir deg en pekepinn på ytelse

Takk for tipse....

MvH UFFA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...