Hvordangaardet Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg blir kvitt det ved å tenke på en sang jeg liker(virkelig fokusere på sangen)... Det kan hende at det gjelder for det meste, så det vil kanskje fungere å konsentrere seg om et mattestykke o.l. også. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Dette skjedde på skolen, jeg og en annen stod ved pissoaret ingen fikk ut en drit, så til slutt gikk han vekk, jævla flaut hele greine. SKIKKELIG KLEINT. Uansett i fylla og med folk jeg kjenner så er dette null problem, no idea hvorfor det egentlig skjer... men men foretrekker dass Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Sitte og tisse ftw 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Haha. Har samme problemet selv. Av og til vil det bare ikke komme ut noe som helst. Derfor jeg foretrekker toalett, der er du i fred og da er det mye lettere å få ting ut.. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg blir kvitt det ved å tenke på en sang jeg liker(virkelig fokusere på sangen)... Det kan hende at det gjelder for det meste, så det vil kanskje fungere å konsentrere seg om et mattestykke o.l. også. Sykt... Det blir ikke slik til slutt da? Y-M=C+A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå