Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problem med pissoar?

Gjest urinist

Anbefalte innlegg

Gjest urinist

Flere som har problemer med pissoar? Begynte å få det for noen få år siden. Er irriterende å være trengt men ikke få det ut, og flaut å stå å holde plassen opptatt lenge når det er lang kø og andre folk bruker 30 sekunder. Hvordan blir du kvitt det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke tenk. Gå stolt bort til pissoaret, gjør ditt, bøy litt i knærne i det du tar opp buksesmekken og gå til vasken. Problem solved.

Eneste som stopper meg fra å pisse er om løken er i pulemodus, man kan ikke pisse og sperme samtidig. Når du er skikkelig pissetrengt så går den i pulemodus så du ikke pisser på deg. Tar litt tid før den bytter modus.

Kan ta et eksempel fra morgenen idag. Bor på internat og en venninne spurte igår om jeg kunne vekke henne til frokost. Så klokken min ringte, får på meg klær og går for å vekke henne. Omsider så våkner hun og setter seg opp i senga. Eneste er at hun sover naken så der stod hun og flasha noen meget fine pupper før hun begynte å få på seg klær. Uansett så lyst jeg hadde ville jeg ikke være freakie så jeg gikk for å pisse. Da ble lillegutt meget irritert og ville ikke bytte modus :hrm:

Må si jeg føler meg litt homo når jeg skriver dette :ermm:

Endret av Vitamin C
Lenke til kommentar

Jeg har samme problem av og til. Men når jeg drar ned smekken, sier jeg til meg selv. "Jeg gir faen!!!" Si det til dere selv, og jeg låver dere at etter hvert vil det komme rimelig kjapt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...