Gjest urinist Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Flere som har problemer med pissoar? Begynte å få det for noen få år siden. Er irriterende å være trengt men ikke få det ut, og flaut å stå å holde plassen opptatt lenge når det er lang kø og andre folk bruker 30 sekunder. Hvordan blir du kvitt det? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Bli kvitt det? Da fram en slegge og hogg ned pissoaret. On topic: Slipp alle hemninger, ingen ser noe de ikke har sett før. Du kan jo stå og skryte over hvor lang den er! Evt kan du bruke vanlig toalett. Endret 5. desember 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
Populært innlegg frevild Skrevet 5. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 5. desember 2010 Enten står du der til det løsner, eller så går du uten å fortrekke en mine. Lat som ingenting. Det verste er imidlertid ikke det du beskriver. Det verste er når det er TO urinaler, og både du og han ved siden av står der uten å få det til. Samtidig. Lenge. Det er noe av det absolutt pinligste jeg har opplevd. 14 Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg har alltid slitt med dette, men skammer meg ikke over det, med tanke på at svært mange sliter med dette! Jeg løser problemet med å ikke benytte meg av pissoar, og ta et vanlig toalett istedet. Verre er det ikke 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Sliter med det samme! Bare unngå å bruk pissoar med kø! Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Ikke tenk. Gå stolt bort til pissoaret, gjør ditt, bøy litt i knærne i det du tar opp buksesmekken og gå til vasken. Problem solved. Eneste som stopper meg fra å pisse er om løken er i pulemodus, man kan ikke pisse og sperme samtidig. Når du er skikkelig pissetrengt så går den i pulemodus så du ikke pisser på deg. Tar litt tid før den bytter modus. Kan ta et eksempel fra morgenen idag. Bor på internat og en venninne spurte igår om jeg kunne vekke henne til frokost. Så klokken min ringte, får på meg klær og går for å vekke henne. Omsider så våkner hun og setter seg opp i senga. Eneste er at hun sover naken så der stod hun og flasha noen meget fine pupper før hun begynte å få på seg klær. Uansett så lyst jeg hadde ville jeg ikke være freakie så jeg gikk for å pisse. Da ble lillegutt meget irritert og ville ikke bytte modus Må si jeg føler meg litt homo når jeg skriver dette Endret 6. desember 2010 av Vitamin C Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg har ikke noe problemer med å pisse i et pissoar. Viser gjerne penisen min til alle som venter også. 1 Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Tror at man må slippe taket for å si det sånn, go with the flow. Ikke bry seg om hva andre skulle synes om utstyret ditt, å hvorfor skulle dem se på det? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Prøv å sitte Ikke bry deg om hva andre synes om det, det er ikke femi. Litt oppmerksomhet vil du få innpå dassen i tillegg. Win/win. 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Sitte på pissoar? Fikk man ikke blikk før så får man det hvertfall da 5 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Tror han mente vanlig toalett.... Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Nei, det mente jeg faktisk ikke 2 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Kanskje like greit at man ikke pisser i pissoar, vanskelig å gå tilbake til noe sånt etter at man har pisset i noe sånt en gang med shorts.. Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Løsning: Finn den største dassen du kan oppdrive og dra frem "sprøyta" og *pssssss*.... ahh.... Gjør det flere ganger om dagen når jeg er på jobb.... er mulig å finne annen dass, men forholdene er de samme der og, med mye folk.... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Må si jeg føler meg litt homo når jeg skriver dette Du føler deg homofil etter å ha skrevet om at du fikk ståtiss av å se pupper? Min logiske sans takler ikke dette. Lenke til kommentar
Gjest oluf Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg har samme problem av og til. Men når jeg drar ned smekken, sier jeg til meg selv. "Jeg gir faen!!!" Si det til dere selv, og jeg låver dere at etter hvert vil det komme rimelig kjapt. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Må si jeg føler meg litt homo når jeg skriver dette Du føler deg homofil etter å ha skrevet om at du fikk ståtiss av å se pupper? Min logiske sans takler ikke dette. Tenkte på den at jeg ble flasha og jeg snudde meg og gikk ut døra Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg er heller ikke noe fan av pissoarer. Derfor anvender jeg alltid vanlig toalett i stedet. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg finner som oftest bare et hjørne en plass.. Stress å finne toalett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå