Gå til innhold

familietrøbbel samsung spica

Anbefalte innlegg

heisann. jeg har ei datter på 9 år som todde hun hadde peiling på telefoner,men det viste seg at det var helt feil, det har oppstått et major problem.hun har nemmelig låst skjermen på telefonen min,dvs. hun har laget et eget mønster for å låse opp telefonen min.men som niåringer flest,husker hun selvfølgelig ikke koden/mønsteret som hun har låst telefonen med.grrrrrr. er det noen mulighet får å låse den opp,eller må jeg sende den inn for reperasjon,og trekke datteren min i ukelønn for jeg regner med at det ikke er gratis. telefonen jeg snakker om er en samsung galaxy spica gt-i7500. hjelp meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Null problem. Du bare taster inn e-postadressen og passordet til Google-kontoen din, som du selvfølgelig opprettet første gang du startet telefonen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Dersom du tegner inn feil mønster for mange ganger, må du taste inn Google-konto informasjonen din for å låse opp telefonen.

Lenke til kommentar

Dersom du tegner inn feil mønster for mange ganger, må du taste inn Google-konto informasjonen din for å låse opp telefonen.

hehehehe.tegn et mønster for å låse opp står det.så har du 5 forsøk.derretter står det at du må vente i 30 sekunder for å prøve på nytt. har ikke tjangs til å få åpnet den,når jeg ikke vet mønsteret,takket være minn skjønne lille datter. lurer på om jeg må levere den inn,eller er det andre muligheter? begynner å bli litt irritert her når jeg ikke får låst opp skjermen.grrrrr

Lenke til kommentar

Hvis du ikke får til å logge inn med Google- brukernavn og passordet ditt kan du ta en hard reset. Dette vil slette all data på telefonen din (den vil bli som ny). Det er hva de kommer til å gjøre på reparasjon uansett.

Skru av telefonen, så skrur du den på samtidig som du holder inne Ring- og OK knappen. Da skal du komme til et modus hvor du kan gå til reset(?)

Lenke til kommentar

Når du taster inn feil mønster et par ganger og du må vente 30 sekunder, skal det (med mindre Samsung har fjernet den) komme en knapp under nødsamtaler-knappen som lar deg åpne mobilen ved bruk av gmail kontoen din.

den knappen tror jeg samsung har fjernet.jeg finner den ikke.

Hvis du ikke får til å logge inn med Google- brukernavn og passordet ditt kan du ta en hard reset. Dette vil slette all data på telefonen din (den vil bli som ny). Det er hva de kommer til å gjøre på reparasjon uansett.

Skru av telefonen, så skrur du den på samtidig som du holder inne Ring- og OK knappen. Da skal du komme til et modus hvor du kan gå til reset(?)

ja jeg kom til en meny.så tastet jeg på reset,men fremdeles er den forbanna skjermlåsen på. nå tror jeg dattera mi begynner å bli dyr har jeg følelsen av. hjeeeeeeeelp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...