Gå til innhold

Skjermkort forsvant fra sendingen fra Netshop?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hepp!

 

Stenger tråden inntil videre, vi skal finne ut av det som er rett og galen i innholdet.

Rett skal være rett og urett skal rettes opp, slik er det her i huset.

 

Jeg skal personlig gå gjennom hver enkel post og verifisere disse. Noen poster, som har innhold i bla. redigert topic, kan ha en injurierende virkning. Dette gjelder alle poster(e) i tråden.

 

Måtte det være *sett inn navnet til butikk/firma/nettbutikk* så er vi i samme situasjon. Slik kommer våre fremtidige føringer til å være.

 

Vårt forum bør ikke være et talerør for noen som ønsker å spekulere i ting og tang for sin egen fordel.

Rettsikkerheten på nettet skal forsvares for alles fordel. :)

 

Mvh

Admin

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Slik som saken ligger an nå, så ser det ut til at TS har prøvd å karre til seg et ekstra skjermkort ja.

 

Men for all del, det kan godt hende at det eksisterer en svært god forklaring på det hele, selv om jeg tviler sterkt på det.

Lenke til kommentar

Visst man ikke møter i retten blir man jo dømt skyldig, og jeg vil si det samme burde gjelde her!

Nå er ikke forumet noen domstol heller.

Folk for trekke sin egen konklusjon.

 

Forresten, så har ikke TS vært pålogget på en stund, godt mulig han ikke har hatt tid eller noe slikt. At han ikke er her kan ha mange grunner...

Lenke til kommentar

Beklager at jeg ikke har svart i min egen tråd. Saken er at etter mye om og menn, og etter at netshop sa at nytt skjermkort var på tur, etter de sa at jeg ikke behøvde å ta vare på emballasje så kommer de med at jeg må veie varene i original emballasje og ta bile av esken.

 

Saken min ble ikke avist oss posten, og fikk heller ikke der beskjed og gjøre noe. De sa de registrerte min klage og så sendte den til netshop. Det eneste de skulle ha var sporings nr.

 

Så etter en god tid etter at de både har sakt at nytt skjermkort er bestilt, nytt skjermkort er sendt, så skal bli sendt i dag osv så kommer det da et krev om bilder.

 

Jeg har da ikke tatt vare på esken siden jeg da fikk klar beskjed fra NETSHOP at det ikke var nødvendig. Og posten sa til meg at det var netshop som sender som måtte kreve dette.

 

Som jeg også skrev så har netshop sakt de har sjekket vekten på varene. Men det er netshop som må hjelpe meg videre. Å være arrogant og avisende og komme med løgn om skjermkort er sendt, og så senere kreve bilder av esken de har sakt jeg ikke behøver og ta vare på hjelper ikke meg. Selvfølelig vil de beskytte seg mot svindel, det har jeg stor forståelse for. Men når netshop har gitt meg feile opplysninger så går det ut over meg.

 

Selv om da om det skulle være en på det lokale postkontoret som har knabbet skjermkorte så hjelper det ikke meg, når netshop har sakt at nytt skjermkort er på vei. Og at postkontoret sier at netshop må fremme krav om erstatning.

 

For meg så esken hel og pen ut. Men med mye mer tape på undersiden en på oversiden. Så jeg kan ikke vite om esken har vært åpnet eller ikke.

 

Men etter det jeg leste netshop sitt svar her så regner jeg da med at noen har tuklet med varen. Men jeg kommer meg ikke videre når ikke netshop har ønske og oppklare saken.

 

Så neste steg for meg er forbrukerrådet.

Lenke til kommentar

Skal foresten bort til butikken jeg hentet opp pakken nå for og høre om de vet om pakken har vært åpnet, og sjekke om skjermkorte ligger der.

 

Og grunnen til jeg ikke har vært og svart her er siden jeg går skole og har da hatt to store prøver, samt vært bortreist uten pc tilgang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Det var et par ting som ikke helt stemte med det trådstarter har skrevet, så jeg sjekket litt post historialen hans :

 

Den 5.11 skrev han : http://www.diskusjon...post&p=16436751

 

Hei. Har nå bygget meg en pc med følgende:ASUS P6X58D-E, X58

Seagate 1,5TB S-ATA II 7200RPM

OCZ DDR3 6 GB Obsidian Triple Channel (PC3-12800 3x2048MB 1600MHz. (9.9.9.24))

Sapphire Radeon HD 6870 1GB GDDR5

Corsair strømforsyning, TX850W

Sony DVD-brenner AD-5260S intern

 

 

Altså den samme dagen som han hadde mottatt pakken fra Netshop. Her nevnes det ikke noe om manglende skjermkort...

I et par poster til den samme måneden så nevner han at han eier et 6870 , men om han hentet pakken den 05.11 så tviler jeg sterkt på at han magisk tryllet fram et nytt 6870 under byggingen av pcen og senere når han holdte på med H70 vannkjølings problemene på cpu samme dag.

 

http://www.diskusjon...06998d5164d7164

 

Dere får dra deres konklusjoner selv.

 

Kanskje på tide at trådstarter svarer på denne, siden han nå er tilbake i tråden

Lenke til kommentar

Ja det kan jeg godt. Siden jeg ikke hadde skjermkort så ringt jeg rundt til forskjellige databutikker i byen. Fikk da tak i et slik skjermkort og kunne ta dette med meg. Kjøringen til butikken tok meg da 40 min tur retur.

 

Skjermkorte var bestilt til en ansatt ved butikken, og var derfor ikke lagerført. Men siden jeg har handlet en god del der så ønsket de og hjelpe meg, og jeg fikk kjøpt skjermkorte. Betalte litt mer en det netshop skulle ha for det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Ja det kan jeg godt. Siden jeg ikke hadde skjermkort så ringt jeg rundt til forskjellige databutikker i byen. Fikk da tak i et slik skjermkort og kunne ta dette med meg. Kjøringen til butikken tok meg da 40 min tur retur.

 

Skjermkorte var bestilt til en ansatt ved butikken, og var derfor ikke lagerført. Men siden jeg har handlet en god del der så ønsket de og hjelpe meg, og jeg fikk kjøpt skjermkorte. Betalte litt mer en det netshop skulle ha for det.

 

Da har du vel sikkert en kvittering liggende ?

 

Hvorfor nevnte du ingenting om skjermkortet når du lagde tråd på hw.no samme dag som du fikk utstyret, tok du kontakt med netshop når du hadde åpnet pakken og du oppdaget at skjermkortet manglet ?

Lenke til kommentar

Da er jeg kommet tilbake fra posten og har da fått oppklar en god del.

 

De handlet feil med tanke på at jeg skulle fylle ut skjema. De sendte ikke saken til netshop.

 

Så kommer det til det jeg synes var det beste.

Det var notert at esken hadde gått opp i bunnen, derfor var det mye tape.

 

Så nå skulle de se om de fant ut hvor skjermkorte lå.

 

Så det er ikke netshop som ikke sendte ut skjermkorte.

Men siden de ikke har vært noe kundevennlig så blir ikke jeg og kjøpe varer fra de mer.

 

Så nå venter jeg bare på telefon om de finner skjermkorte, eller om jeg vil få erstattet det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...