Gå til innhold

Skjermkort forsvant fra sendingen fra Netshop?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil bare si at jeg har utelukkende gode erfaring med Netshop. Og da har jeg hatt minst 2 returer. Komplett derimot, som jeg har handlet for nærmere 100 000 kr, har behandlet meg elendig i en retur sak. Alt er ikke A4 i denne verden, alt er ikke likt for alle.

Jeg har prøvd mange webshopper, MPX, PS, Microplex for å nevne noen, pluss flere som har gått konkurs nå.

Poenget er at jeg foretrekker Netshop, nettopp pga den gode servicen de har gitt meg.

Lenke til kommentar

Vil bare si at jeg har utelukkende gode erfaring med Netshop. Og da har jeg hatt minst 2 returer. Komplett derimot, som jeg har handlet for nærmere 100 000 kr, har behandlet meg elendig i en retur sak. Alt er ikke A4 i denne verden, alt er ikke likt for alle.

Jeg har prøvd mange webshopper, MPX, PS, Microplex for å nevne noen, pluss flere som har gått konkurs nå.

Poenget er at jeg foretrekker Netshop, nettopp pga den gode servicen de har gitt meg.

Ofte er det nok den personlige servicen som teller , har selv opplevd positive og negative erfaringer med store webshopper så det har egentlig blitt litt tilfeldig hvem jeg kjøper hos i det siste.

Måten Netshop har oppført seg til meg når det gjelder service og support (selv om den har vært varierende og i noen tilfeller negativ sett ifra en brukers øyne ) har i alle fall vist meg at de ikke har gjort noen blundere til meg i alle fall av dette slaget.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Nei, jeg tuller ikke. Jeg tipper slik som de aller fleste andre i denne tråden.

Anser du det for å være logisk å anta at årsaken til at trådstarter har holdt seg unna hw.no i over en mnd er fordi han har tatt seg en ferie ?

Lenke til kommentar

Da tråden ser ut til å utvikle seg til ot og fjas så stenger jeg denne inntil TS er tilbake igjen.

Merk dere, tråden vil ikke bli åpnet igjen før det foreligger en saklig grunn eller mer info på bordet.

Vennligst send meg en pm da.

Mvh

Jarmo :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...