tomsi42 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Her kan vi legge ut bildene fra dagens lille tur. Endret 5. desember 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Det ble en trivelig tur i dag - med to fine utstillinger og varm kakao på veien. Bildefangsten var mer så som så ... Men det ble noen bilder idag også. Først litt oppvarming til uke 50mm: Utenfor Bra Damer utstillingen: Slaps i kuldegrader. Dyr parkering. Bykatt fant et interessant motiv. Ta av dig skorna. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Etter kakaoen ble the GF1 sin tur å lufte seg. Kafeen er åpen Vinterstemning En kirke Fra utstillingen for Fotomaraton 2010. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Takk for hyggelig tur alle sammen! Bra damer utstillingen var virkelig råbra, anbefales for alle som ikke har sett den enda. Og kan man ikke se den, så anbefales boka! Og Cocoa; herrejemini for en kakao! Jeg nøt en varm mørk skjokolade med chilli og espresso, og sammen med en deilig kake - alt for bare 77,- -herlig! Synes du har fine bilder jeg Tom, likte spesielt Utenfor Bra Damer, Dyr parkering (veldig godt sett!), og Ta av dig skorna er kul! Vinterstemning er og flott! Jeg har gått litt bananas i redigeringen, i håp om å gjøre bildene ekstra interessante På vei til treffet fikk jeg lov til å gjøre første forsøk på "Skriker vinter - uten snø og is" av damen: Take one - Svensk på vei til skitur Senere, på et marked fant jeg det som må bli endelig svar på Gorgats utfordring: Take two - Bålvarme i markedsbod Men, jeg stolte ikke helt på at den satt, så jeg gjorde Take three - Tøfler, votter og luer Cocoa - interiør ... med helt utrolig deilig servering Bykatt i motlys under julekuler på Cocoa Og til slutt, fra den lengste etappen på vei til maratonutstillingen Igjen, takk for nok et hyggelig treff! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Mye pent der, kaian. Flott portrett av den svenske tjejen. Også gode stemningsbilder fra Cacao. Utfordringen til Gorgat, ja. Jeg har vel en som passer, jeg også. Husk - singlet innerst. (I disse dager, kalles plagget visstnok netting!) Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Ble ikke så mange bilder på meg heller. Her kommer hele 3 stk fra meg hvorav 2 er nesten like. Starter med et kaldt bilde. Det er faktisk tatt i et utstillingsvindu og isen er på innsiden. AKAM051210-1.jpg by gorgat112, on Flickr De neste to er henholdsvis en kopp med kakao og enda en kopp med kakao (ikke begge var mine) Denne var min. AKAM051210-12.jpg by gorgat112, on Flickr Og dette var Bykatt sin. AKAM051210-13.jpg by gorgat112, on Flickr Takker forøvrig for en fin tur. NB det siste bildet er mitt forsøk på å beskrive vinter. Endret 29. desember 2010 av Gorgat Lenke til kommentar
kaian Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (I disse dager, kalles plagget visstnok netting!) Hahaha, den ungdommen! Hva var galt med "helsetrøye"?? Bra forslag! Starter med et kaldt bilde. Oooh, vakkert! Og godt sett! Utrolig delikate kakaokopper også -men, det holder ikke til svar på utfordringen altså Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hyggelig, ja. Og hvergudene var med oss, sånn ganske bra. Kakaoen var en skikkelig bombe, jeg tror den sveller i magen min fortsatt... Fin isrose, Gorgat. Og jeg likte de fargerike vottene, Kaian. Og den dyre parkeringen fikk meg til å le rått i skadefryd, Tomsi. Synes jeg hører for meg bortforklaringene... Mine bilder kan også sees på Smugmug i større størrelser samt noen ekstra bilder her. Mener selv at alle bildene fra i dag skriker vinter, om enn noen pga snøen. Fargerikt teppe Uterestaurant i desember Tomme grønnsakskasser venter på varmere tider Nymalt dør Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Mange fine bilder ja...det ser ut som det var kaldt ute...og den varme sjokoladen i Toftes gate (regner med det var der) er topp! Lenke til kommentar
kaian Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Nydelig det teppebildet Bykatt, og Nymalt dør er festlig! Bra sett! Litt synd det ikke satt folk ved bordene akkurat da vi gikk forbi, men utebordsbildet ble fint allikevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå