stoff3r Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 jeg tok ut cpu i dag, og vaska litt osv, ny pasta, det som fanget min oppmerksomhet var produksjons-ID'n. her er opplysningene som står i riktig rekkefølge: AMD Athlon AX1700DMTT3C A601A0221mpm 41068936182 1999 AMD ettersom jeg har lest en del guider om akkurat disse tegnene var jeg spent på om hva jeg hadde, og om min cpu var noe spes bra eller ikke. problemet er at jeg ikke klarer å kjenne igjen tegnene, siden overklokking.no(tror jeg) sin guid ikke sier noe om mitt unntak, jeg er ganske sikker på at jeg leste av rett, så håper noen kan gi meg en url, eller forklare hva slags cpu ol, om den er noe spes, vet det er en palomino, men er jo ikke helt sikker, ser endel tendenser til at det er en xp1800 istedet for 1700 som blir oppgitt i bios ol.. på forhånd takk for svar! 8) Lenke til kommentar
formann Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Det er en Palomino..desverre. Ikke stort mer å si om den. Den klokker veldig dårlig, og den er låst. Med litt flaks så klarer du 1.8 Ghz. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 1. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2003 tusen takk for svar, kan den låses opp uansett, skal bytte cpu snart så er litt dristig fortiden:P jeg har nok ikke klart 1,8ghz enda, hadde den på 1,73ghz men da var den ustabil i spill ol, skal ikke nforce2 brikkesettet låse opp cpuer av denne typen? Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Mener å huske at nforce 2 brikkesettet låste t-bred og ikke palomino. Hadde en Amd Xp2200 en gang, den var t-bred a og med den kunne jeg stille multipliren ned. Tror med T-bred B så kunne man stille begge veier hvis man hadde et Nforce 2 basert HK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå