Lothepuz Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=868049&su=40C4490B-D8AF-4971-BD22-A0C5E8B03517 Da blir det pc-en. Takker for all hjelp Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Å handle fra dustinhome.no Kanskje byttet kabinettet til et litt bedre men til samme pris? CM690 II? Å viss du bare skal spille, så trenger du faktisk ikke SSDen Eneste er at du får raskere oppstart på pcen. Ikke noe mer. Er veldig mye å spare her Men uansett, les litt her. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1225711&st=0 Å trykker du på handlevognenm ser du at dustinhome.no har alle varene inne, å det kommer rett under 7000kr Endret 6. desember 2010 av sveibuen Lenke til kommentar
Lothepuz Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Å handle fra dustinhome.no Kanskje byttet kabinettet til et litt bedre men til samme pris? CM690 II? Å viss du bare skal spille, så trenger du faktisk ikke SSDen Eneste er at du får raskere oppstart på pcen. Ikke noe mer. Er veldig mye å spare her Men uansett, les litt her. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1225711&st=0 Å trykker du på handlevognenm ser du at dustinhome.no har alle varene inne, å det kommer rett under 7000kr Er ikke den pcn der dårligere da? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Er pcen du får mest ytelse for pengene Flere som kommer med ideer osv. Så har dem lagt pcen som du får mest ytelse pr krone Men du kan nå bytte ut ting å tang. Henviser alltid til den siden når folk trenger hjelp ang ny pc. Endret 6. desember 2010 av sveibuen Lenke til kommentar
Lothepuz Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Er pcen du får mest ytelse for pengene Flere som kommer med ideer osv. Så har dem lagt pcen som du får mest ytelse pr krone Men du kan nå bytte ut ting å tang. Henviser alltid til den siden når folk trenger hjelp ang ny pc. så den pcn som er helt i starten i forumposten der, er en bedre pc en den jeg har satt opp? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Kan ikke svare på akkurat det. Men jeg vil tro at den jeg linket til i første post der er bedre pris vs ytelse viss du skjønner. Følger bedre SSD med, bedre kabinett(etter mitt syn hvertfall:P ) det er amd oppsett, som jeg personlig liker bedre. Eneste jeg ville byttet ut på det oppsettet som jeg linket til der, er Skjermkortet til et HD6870 som du har valgt i ditt oppsett Men blir billigere uansett, viss du handler på dustinhome.no Men opp til deg, du kan også vente på at noen andre svarer her ang dette her, sånt at du er helt sikker. Men jeg er en som liker å få MEST YTELSE PR KRONE Lenke til kommentar
srbz Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 tipper det prisguide eksemplet ditt blir dyrt. 8-9 forskjellige butikker som skal ha 100 - 200 kroner hver for å sende noe hardware. Slikt blir det fort penger av. Det er jo ikke snakk om å handle fra 8-9 forskjellige steder. Han oppgir jo selv at Komplett i skrivende stund var billigst på oppsettet. Akkurat nå er det PCkiosken. Scroll ned under handlevognen så ser du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå