finfyr Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hei dere. Har en maskin som jeg har tenkt å bruke som backupløsning hjemme hos mine foreldre. Vil føre over alle bilder og dokumenter som backup, og trenger tips til hvordan jeg kan sette opp dette. Har tenkt å kunne synce mapper på lokal maskin, med mapper på serveren hos mine foreldre. Hvordan går jeg frem for å få en god og sikker løsning på dette? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Cobian på din maskin og Filezilla server på remote. Løsningen er gratis og fleksibel. Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Crashplan er også kurant. Gratis så lenge du ikke skal bruke 'skyen'. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Cobian på din maskin og Filezilla server på remote. Løsningen er gratis og fleksibel. Hvordan er det med sikkerhet rundt dette med Filezilla? Tilstrekkelig sikkerhet til at en kan prøve seg med dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå