Gå til innhold

assassins creed brotherhood arkitekt

Anbefalte innlegg

vet ikke om jeg er i riktig del av forumet og det er et ganske tåpelig spørsmål så jeg beklager på forhånd

i en del av spillet er det en arktitekt i skjulestedet ditt som kommer bort til deg og sier at fra han kan du oppgradere/kjøpe bygninger over hele roma da gikk jeg utifra at han kom til å være i basen og vente på deg noe i den duren av det som det var i ac2 men jeg kan ikke finne han.. så hva skjer? hvor er det jeg må gå for å finne arkitekten som jeg kan oppgradere bygninger fra rundt i hele roma så jeg slipper å løpe rundt over hele til hver enkelte bygning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig jeg tar feil, men du MÅ faktisk løpe rundt til hver enkelt bygning for å oppgradere de. Arkitekten du møter i starten av spillet er der bare for å informere deg om at du kan\skal kjøpe tilbake butikkene for å gjennoppreise Roma fra Borgia sitt eie.

Lenke til kommentar

Mulig jeg tar feil, men du MÅ faktisk løpe rundt til hver enkelt bygning for å oppgradere de. Arkitekten du møter i starten av spillet er der bare for å informere deg om at du kan\skal kjøpe tilbake butikkene for å gjennoppreise Roma fra Borgia sitt eie.

mmm... nei :p ikke helt jeg møtte han ikke helt i starten av spillet det var noen sekvenser ut i det han sa at han var et resultat av to personers kombinete ressurser fra hans kontakter skulle han kunne frakte penge/investeringene mine rundt i romas undergrund for meg så jeg slipper det helsikkes maset med å gjøre det selv :p vet bare ikke hvor det ble av fyren ....

Endret av potetgulll
Lenke til kommentar

Først og fremst lær deg tegnsetting. Å skrive et helt avsnitt uten antydning til komma eller punktum blir slitsomt og vanskelig å lese.

Jeg tror blcmn har rett. For å kjøpe vanlige butikker, tunneler og kjente steder må du finne et blinkende skilt på døren/vinduet/veggen/whatever. Men for å få større steder må du finne en arkitekt i nærheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...