potetgulll Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 vet ikke om jeg er i riktig del av forumet og det er et ganske tåpelig spørsmål så jeg beklager på forhånd i en del av spillet er det en arktitekt i skjulestedet ditt som kommer bort til deg og sier at fra han kan du oppgradere/kjøpe bygninger over hele roma da gikk jeg utifra at han kom til å være i basen og vente på deg noe i den duren av det som det var i ac2 men jeg kan ikke finne han.. så hva skjer? hvor er det jeg må gå for å finne arkitekten som jeg kan oppgradere bygninger fra rundt i hele roma så jeg slipper å løpe rundt over hele til hver enkelte bygning? Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Mulig jeg tar feil, men du MÅ faktisk løpe rundt til hver enkelt bygning for å oppgradere de. Arkitekten du møter i starten av spillet er der bare for å informere deg om at du kan\skal kjøpe tilbake butikkene for å gjennoppreise Roma fra Borgia sitt eie. Lenke til kommentar
potetgulll Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Mulig jeg tar feil, men du MÅ faktisk løpe rundt til hver enkelt bygning for å oppgradere de. Arkitekten du møter i starten av spillet er der bare for å informere deg om at du kan\skal kjøpe tilbake butikkene for å gjennoppreise Roma fra Borgia sitt eie. mmm... nei ikke helt jeg møtte han ikke helt i starten av spillet det var noen sekvenser ut i det han sa at han var et resultat av to personers kombinete ressurser fra hans kontakter skulle han kunne frakte penge/investeringene mine rundt i romas undergrund for meg så jeg slipper det helsikkes maset med å gjøre det selv vet bare ikke hvor det ble av fyren .... Endret 5. desember 2010 av potetgulll Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Først og fremst lær deg tegnsetting. Å skrive et helt avsnitt uten antydning til komma eller punktum blir slitsomt og vanskelig å lese. Jeg tror blcmn har rett. For å kjøpe vanlige butikker, tunneler og kjente steder må du finne et blinkende skilt på døren/vinduet/veggen/whatever. Men for å få større steder må du finne en arkitekt i nærheten. Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Arkitekten står ved de ødelagte akveduktene. Og ja, han er i skjulestedet et lite stykke ut i spillet, men bare for å informere at du kan kjøpe bygningene i Roma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå