stoff3r Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hei, jeg lurer på om det blir lurt av meg å kjøpe meg et skjermkort på nyåret, og om det vil løfte spillgleden min til nye høyder. Jeg spiller mest Bad Company 2, men utelukker ikke andre spill som feks Stalker. Får nå ca 20-40 fps med det meste på low, i 1680x1050 oppløsning. Jeg trenger altså å kunne tygge gjennom litt dx11 grafikk, men vil det være noen vits å oppgradere skjermkortet, eller må cpu og ram og hele pakket oppgraderes? (ssd disk ligger også i planene). Specs: intel q6600 @ 2.9ghz. 2x2GB ram. Saphire Radeon HD4870 512mb. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Om du kjøper deg en skikkelig kjøler, f.eks Noctua, og den CPU'en din er en "G0" rev, så kan du fint klokke den til 3.6Ghz, det hjelper på det også! bare et lite tips Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Og et rimligt ati 5870 om så brukt, da det ikke er det seneste der ute.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå