BLU3kp Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hei, kjøpte ps3 for et par måneder siden og jeg har merka og lest at det er noe som heter Ps3 media server. Hva er dette? Er det sånn at filmer bilder osv jeg har på pcen kan overføres til ps3 trådløs? Mvh gattuso Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Du kan rett og slett gå inn på mappene på PCen din. Og om du vil, kan du overføre musikk, video og bilder til PS3en din. Selv bruker jeg den ofte da jeg bytter bakgrunn på PS3en minst én gang hver uke. Du kan også spille av video direkte fra PCen din uten å overføre dem først. Så dersom du ikke har noen kabel fra PC til TV kan du se videoer du har på PCen på TVen din. Endret 5. desember 2010 av Christiαn Lenke til kommentar
BLU3kp Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Du kan rett og slett gå inn på mappene på PCen din. Og om du vil, kan du overføre musikk, video og bilder til PS3en din. Selv bruker jeg den ofte da jeg bytter bakgrunn på PS3en minst én gang hver uke. Du kan også spille av video direkte fra PCen din uten å overføre dem først. Så dersom du ikke har noen kabel fra PC til TV kan du se videoer du har på PCen på TVen din. okok googlet og installerte ps3 media server. funker veldig bra, trenger ikke å bruke noe kabler osv. 1080 funker bra det takk for svar Lenke til kommentar
BLU3kp Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 men en ting jeg som ikke funker her er å spole eller velge scener med filmer som er i 1080... da stopper enten hele filmen og jeg får feilmelding ellers så fryser bildet bare... men det er bare hd filmer, men det kan jo hende det er nettverket hos meg og pcen min... ellers bruker jeg kabel til nett.. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 men en ting jeg som ikke funker her er å spole eller velge scener med filmer som er i 1080... da stopper enten hele filmen og jeg får feilmelding ellers så fryser bildet bare... men det er bare hd filmer, men det kan jo hende det er nettverket hos meg og pcen min... ellers bruker jeg kabel til nett.. Det er ikke en feil hos deg, alle MKV filer må transcodes (oversettes) til et format PS3 forstår, og dette forhindrer ofte spoling på 10x eller høyere. "Go To" (ifra "trekant" menyen) fungerer mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå