Gå til innhold

ps3 media server

BLU3kp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan rett og slett gå inn på mappene på PCen din. Og om du vil, kan du overføre musikk, video og bilder til PS3en din. Selv bruker jeg den ofte da jeg bytter bakgrunn på PS3en minst én gang hver uke.

Du kan også spille av video direkte fra PCen din uten å overføre dem først. Så dersom du ikke har noen kabel fra PC til TV kan du se videoer du har på PCen på TVen din.

Endret av Christiαn
Lenke til kommentar

Du kan rett og slett gå inn på mappene på PCen din. Og om du vil, kan du overføre musikk, video og bilder til PS3en din. Selv bruker jeg den ofte da jeg bytter bakgrunn på PS3en minst én gang hver uke.

Du kan også spille av video direkte fra PCen din uten å overføre dem først. Så dersom du ikke har noen kabel fra PC til TV kan du se videoer du har på PCen på TVen din.

okok :) googlet og installerte ps3 media server. funker veldig bra, trenger ikke å bruke noe kabler osv. 1080 funker bra det :) takk for svar

Lenke til kommentar

men en ting jeg som ikke funker her er å spole eller velge scener med filmer som er i 1080... da stopper enten hele filmen og jeg får feilmelding ellers så fryser bildet bare... men det er bare hd filmer, men det kan jo hende det er nettverket hos meg og pcen min... ellers bruker jeg kabel til nett..

Lenke til kommentar

men en ting jeg som ikke funker her er å spole eller velge scener med filmer som er i 1080... da stopper enten hele filmen og jeg får feilmelding ellers så fryser bildet bare... men det er bare hd filmer, men det kan jo hende det er nettverket hos meg og pcen min... ellers bruker jeg kabel til nett..

Det er ikke en feil hos deg, alle MKV filer må transcodes (oversettes) til et format PS3 forstår, og dette forhindrer ofte spoling på 10x eller høyere.

"Go To" (ifra "trekant" menyen) fungerer mye bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...