Xanman Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) 2010 går mot slutten, og det er på tide å gjennomføre årets gjeveste kåring. Hvem har utmerket seg som den beste brukeren i år? Besøk gjerne søstertråden, Interne kåringer i Premier League-kategorien - 2010. Regler, tatt fra den generelle Årets Medlem-tråden: - Det er ikke lov å nominere seg selv.- Det er ikke lov å nominere samme person flere ganger. Hvis en person allerede har blitt nominert, må du ta med begrunnelser for hvorfor du hadde tenkt å nominere vedkommende. - Det er ikke lov å nominere en bruker som ikke har postet i 2010. - Ta gjerne med begrunnelser! - Maks to nominasjoner pr. bruker. - Ikke kom med poster som f.eks. "du nominerer meg, så nominerer jeg deg". - Ikke nominer en annen person bare fordi vedkommende nominerte deg. - Prøv å nominere noen som har gjort en innsats på forumet. Ikke bare fordi han er en kompis IRL, eller lignende. - Fristen for å nominere er fredag 10. desember 2010, kl. 16:00. - Skriv brukernavnet på den du nominerer riktig! - Link gjerne til brukerne du nominerer, slik at det blir lettere for meg når jeg setter opp avstemningen. - Vanlige forumregler gjelder i denne tråden også. Nominerte brukere: Jørgen Goldwing Le Professeur Maefteda Latias iRoman archanios Hewitt Danielzu Hyrlen niko. ErlendRU Termo NightKeeper Limbeck Jefe guttorm Jotun Smågal DJ_Dark Step_up Manx Endret 6. desember 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Nominerer Jørgen og Goldwing. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Nominerer: Le Professeur og Maefteda tok noen som ikke er fra United fans, siden de vil bli nominert uansett... Endret 5. desember 2010 av Speedbatov Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg nominerer Latias og iRoman. Nominerer: jørgen, Latias, Goldwing, Le Professeur, archanios, niko, Maefteda, Limbeck - Maks to nominasjoner pr. bruker. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Latias og archanios. Jeg skulle gjerne nominert mange, inkludert noen fra Arsenal-campen, men regner med at noen gooners gjør sitt og får frem de beste fra deres side. Jeg må ha med Latias og archanios. Latias har gått fra å være personen som irriterte vettet av meg med sine utallige poster til å bli kanskje den viktigste bidragsyteren i forhold til tråder og aktivitet. archanios bidrar som oftest med lange og velskrevne innlegg, det at han skriver på nynorsk får han også til å fremstå mer reflektert og "gimmicken" fungerer i høyeste grad. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Nightkeeper, uten hans jinxer hadde vi kjempet med Liverpool om Europaliga. Limbeck fordi han rett og slett aldri gir seg. Edit: Og Manx Selvfølgelig! Burde vinne rett og slett for at han bruker X antall tusen på et klenodie. Ihugga. Endret 5. desember 2010 av Hyrlen Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Hewitt for å ha noen diskusjonkillers Og danielzu for å aldri gi seg Endret 5. desember 2010 av Pirja Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Nightkeeper, uten hans jinxer hadde vi kjempet med Liverpool om Europaliga. Limbeck fordi han rett og slett aldri gir seg. Edit: Og Manx Selvfølgelig! Burde vinne rett og slett for at han bruker X antall tusen på et klenodie. Ihugga. Maks to nominasjoner! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hyrlen og niko. fortjener litt hyllest de også. To sterke personligheter som tørre å snakke ut mot hvem som helst. Har hatt noen uenigheter med begge, og er ikke enig i alt de sier, men respkterer meningene deres, som vanligvis pleier å være seriøse. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Nominerer ErlendRU og Termo. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Nightkeeper, uten hans jinxer hadde vi kjempet med Liverpool om Europaliga. Limbeck fordi han rett og slett aldri gir seg. Edit: Og Manx Selvfølgelig! Burde vinne rett og slett for at han bruker X antall tusen på et klenodie. Ihugga. Maks to nominasjoner! Da blir det isåfall Nighty og Limbeck. Manx har nok heder hengende på veggen. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg er forelsket i Jefe, derfor nominerer jeg han. Samt fordi han er den kuleste fyren her, og en blanding av seriøs, morsom og tåpelig. Love it. Nominerer også guttorm, siddis og storposter. Har noen brølare på lager. Om mulig skulle jeg gjerne nominerte alle Liverpool-supportere her, bare for å være så forbanna fornuftige og herlige alle sammen, men akk. 2 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Vennligst les førsteposten. 1 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Vennligst utdyp hvorfor jeg skulle lese førsteposten, som jeg allerede har lest. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 - Det er ikke lov å nominere seg selv.- Det er ikke lov å nominere samme person flere ganger. Hvis en person allerede har blitt nominert, må du ta med begrunnelser for hvorfor du hadde tenkt å nominere vedkommende. - Det er ikke lov å nominere en bruker som ikke har postet i 2010. - Ta gjerne med begrunnelser! - Maks to nominasjoner pr. bruker. - Ikke kom med poster som f.eks. "du nominerer meg, så nominerer jeg deg". - Ikke nominer en annen person bare fordi vedkommende nominerte deg. - Prøv å nominere noen som har gjort en innsats på forumet. Ikke bare fordi han er en kompis IRL, eller lignende. - Fristen for å nominere er fredag 10. desember 2010, kl. 16:00. - Skriv brukernavnet på den du nominerer riktig! - Link gjerne til brukerne du nominerer, slik at det blir lettere for meg når jeg setter opp avstemningen. - Vanlige forumregler gjelder i denne tråden også. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Han har bare to. De ordene etter guttorm er bare for å beskrive hvor herlig gutten er! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Ja ..? Tell nominasjonene mine. Jeg kommer frem til eksakt to, og ingen av dem er engang nominert fra før. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Han nominerte faktisk bare to brukere. Hvis det er en trøst, så så jeg også feil med en gang. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hehe, jeg skjønner at setningen kan virke litt forvirrende i farten though. "(...) guttorm, siddis og storposter". Dessverre har jeg aldri sett noen ved navn siddis eller storposter her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg