Boll1 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) hvis du bor i Leinøy, har du offisielt blitt et stoker offer skal jeg også sende deg en blomst? Endret 8. desember 2010 av Speedbatov Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hadde vært koselig det Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Bra at flere legger til stakkars Smågal på face. Da får jeg litt avlastning fra maset hans på chaten. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hæhæ. Han maser aldri til meg. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Haha, det var Tosh som masa på meg i går, tror han var litt ensom, stakkaren. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Jeg liker "Tosh", særlig når han har drukket så blir det skrevet noe på veggen min, men det går vel for så vidt begge veier. Hvis jeg er i Bergen(?) må jeg definitivt møte han. Endret 8. desember 2010 av Jørgen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Skriver han på veggen din i fylla? Haha. Tror jeg må følge med på det gitt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Mener å huske at det sto noe på veggen min sist. Jeg slettet det derimot da, i et forsøk på å slette alt på veggen min, men det finnes jo tydeligvis ingen måte å gjøre det fort på, så jeg ga opp. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Been there, done that, Jørgen. Både wallpost-sletting og fyllemeldinger fra T-Stone. Endret 9. desember 2010 av niko. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Får aldri noe fra Tosh jeg, what da fuck man. Utro eller? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jørgen: Kan du ikke bare hindre wall skriving evt. hindre andre å se det som blir skrevet på wallen? Har ikke fjasbok men har gjort det siste for flere venninner. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jo, kan gjøre det, men jeg vil ha en vegg. Jeg vil bare ikke ha alt fra flere måneder tilbake der. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Takk for facebook-hjelp da, Jotun :!: Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Oppdatert og gitt "min stemme" til alle prisene, med unntak av Quizen, den vet jeg ikke hvem som fortjener. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jørgen, tror du leder godt over fylleposts. Og niko?? Har aldri skrevet på veggen din, men logga aldri av facebook etter jeg hadde snakka med deg i fylla. Såg det dagen etter... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Takk for facebook-hjelp da, Jotun :!: Det er viktig å hjelpe de som ikke kan såmye! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Fjesboka skulle definitivt hatt alkomåler, forumet også for den sak. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Årets spammer:Latias, men ikke på en dårlig måte Stupid Pointless Annoying Messages Hvordan får du det til å bli noe positivt? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Niko, jeg har da ikke vært bortforklarer i år jeg da? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ikke i denne kategorien, men jeg har sett noen eksempler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå