Jørgen Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Han Peter-karen, Gold? I så fall var han helt vill. Spesielt i den spisekonkurransen dro han til ordentlig, men han var rimelig spesiell. Vurderer å melde meg på til Robinson nå, men er litt småfeig og dessuten er jeg redd for hvilke dører det evt. kan lukke for meg i fremtiden. Robinson er en fantastisk konkurranse, og jeg elsket "spillet". Jeg kan ikke huske noe særlig av første sesong av Robinson, men skal se den igjen snart. Rett og slett et herlig konsept. Edit: Tommen, ja. Husker han, ja. Spesiell kar. Endret 8. desember 2010 av Jørgen Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Peter ja, tidenes fyr. Nesten så jeg gledet meg til søndager når han var med. Det var jo så åpenbart at tv3 gjorde alt de kunne for å beholde han så lenge som mulig også haha. Likte ikke Tommen jeg heller og har ikke noe bedre inntrykk av han etter i går. Ikke at jeg pratet spesielt mye med han dog når sant skal sies. Har tenkt på å melde meg på jeg også, men det blir alltid bare med tanken. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 La du ut bilde Smågal? Føler meg snytt hvis jeg gikk glipp av det. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hah! La for faen ut tilsammen 5 bilder. Men på dette fitteforumet er ikke det mulig å få et bilde tilbake. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Synd Herr Brun ikke rakk innom tiden. Han lagret vel alltid bildene? Har jeg deg forresten på facebook, smågal? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Gi meg i det minste junior-prisen.... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ja, lagret alltid bildene han, i hvertfall det han sa. Litt ekkelt. Nei du har ikke meg, kan få legge meg til om du vil da. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Send PM med navn. Jeg er Facebook-stalker. Neida, men synes det er hyggelig å ha noen fra forumet på facebook. Synes vi skulle meldt oss på Robinson, Gold, helt sikkert på at vi hadde lagd god TV. Du er vel ikke junior, aunmar? Det var mye lettere å dele ut den i fjor når TazDog opererte på forumet. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Nja, definér junior. Ferdig med barneskolen, utgrodd bart etc. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 17 eller yngre er junior for meg. Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Han er mini. Jeg stalker han her oppe. Han vet det bare ikke... før nå! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Vel, jeg tenker på den som en slags U16-pris/barnepris. TazDog var en slik type, karen var vel mellom 11 - 13 år, og bidro en god del. Utgrodd bart får jeg vel ikke før jeg er nærmere 25 år. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 niko. får garantert min stemme i kjekkaskategorien. Syd Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Uhm, prøvde å sende en PM Jørgen, men den havna hos en helt annen Jørgen tydeligvis. Men bare add meg : *navn* Endret 8. desember 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Smågal; prepare to be stalked. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Tjaaa, har vel så lukka profil det går ann tror jeg. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Vel, jeg har navnet ditt. Snart har jeg mobilnummer og adresse også. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 I'll be waiting in the bed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå