kandinsky Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 2 av 3 på kjekkas. Sier meg fornøyd allerede Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) 2 av 3 på kjekkas. Sier meg fornøyd allerede Da må du virkelig ha noe spesielt. Jeg vant prisen i fjor og i år har jeg gjort det ingen trodde var overhodet mulig - bli enda kjekkere enn i 2009. Endret 5. desember 2010 av banansplitt™ Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg vet. Jeg har faktisk oppgradert jeg og, som en Charmander til Charmeleon: Fortsatt søt og uskyldig, men hakket tøffere og mer mystisk. Men jeg tipper jeg får god konkurranse mot både deg, Gold og Jørgen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Ser jeg får et par stemmer på "Årets besserwisser", men det må være feil. Det vet nemlig jeg best! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Goldwing kalte meg kjekk en gang, så dere andre kan bare legge dere. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Goldwing kalte meg kjekk en gang, så dere andre kan bare legge dere. Du kalte meg kjekk for bare 2 helger siden, samt rosa meg opp og i mente for diverse ting. Står du for den fortsatt da? :!: Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Goldwing kalte meg kjekk en gang, så dere andre kan bare legge dere. Du kalte meg kjekk for bare 2 helger siden, samt rosa meg opp og i mente for diverse ting. Står du for den fortsatt da? :!: Hæ, hva snakker du om.... Endret 5. desember 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Slutt med disse homotaktene her inne nå da. Årets homofob?? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg bruker da faen meg ikke så jævla mye smileys?! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg bruker da faen meg ikke så jævla mye smileys?! Det sa jeg ifjor også. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Mysteriet jeg sliter med å komme til bunns i er hvorfor jeg tilsynelatende har blitt mindre populær i 2010. Alle er inneforstått med at jeg er den beste posteren og at jeg aldri tar feil liksom. Kommer selvsagt til å stemme på meg selv som årets bruker, det skulle bare mangle. Jeg klarer faktisk å være litt objektiv. En sympatinominering av Latias og stemmer på de stygge postene som årets sytekopp osv. Enten er det MSN konspirasjon med Smågal i spissen, ellers så er den en bug på forumet. Men men, det er vel bare slik at den beste i klassen fort blir litt uglesett. Endret 5. desember 2010 av Goldwing 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Snakk for dæ sjæl, jeg har ikke fått navnet mitt på en eneste av de enda, skuff. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Smågal: du får min stemme på "minst selvinnsikt "! 3 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Aaaah, du stiller ALLTID opp før meg du søten!! 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Smågal: du får min stemme på "minst selvinnsikt "! Hahaha! Og så den da! Jeg bruker da faen meg ikke så jævla mye smileys?! Det sa jeg ifjor også. Er da folk som bruker det mer. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Aaaah, du stiller ALLTID opp før meg du søten!! Always forever! Always forever... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Jeg bruker da faen meg ikke så jævla mye smileys?! ;) Endret 6. desember 2010 av Jørgen Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg bruker da faen meg ikke så jævla mye smileys?! :new_woot: :ph34r: :thumbup: Jeg stemmer på Torstein! som årets kjekkas. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg bruker da faen meg ikke så jævla mye smileys?! ;) Sorry, men den der smileyen holder jeg meg konsekvent unna. Den er for stygg til å bli brukt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg ville nominert Step_Up for bruk av smilies. Er jo ofte 3-5-7 smilies i postene hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå