Xanman Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 All diskusjon rundt kåringene tas her. For å stemme, ta turen til denne tråden. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Har vi hatt noen nykommere i år? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Har vi hatt noen nykommere i år? Maefteda. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Maefteda og Elastico er de jeg kommer på. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Ah, sant det! Han skriver innlegg som han har vært her lenger. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Hvor har det blitt av tc47, forresten? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Han studerer medisin i det store utland. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg har på følelsen at prisene går til enten en Arsenal, Man Utd, Liverpool eller Chelseasupporter Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Ah, sant det! Han skriver innlegg som han har vært her lenger. Ble med: 14. september 2007 Long time listener, first time caller. Er det ikke det man sier Har tatt seg opp en del i år, i sammenheng at jeg ble ferdig på skolen og så etter jobb. Da var det lite å gjøre. Har fortsatt daglig selv etter jeg skaffet meg jobb og har ikke tenkt til å stoppe Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) @Sameboe: Vel det er sannsynlig da 90 % alle som er aktive på forumet er supportere av en av de fire store. Jeg tror dog ikke det er utenkelig at et par priser kan gå en annen vei. Vi har vel deg (Blackburn), et par Newcastle-supportere bla. PatSharpX, Teipball (Wolverhampton), Hille (Tottenham), Crispin (Manchester City) og Maefteda (West Ham) som holder med andre lag. Av dere er det vel først og fremst Maefteda som er mest aktiv. Majoriteten av innleggene hans er i Premier League-kategorien, noe som ikke kan sies om de fleste andre nevnte. @Maefteda: Det er hyggelig å høre, gleder meg over flere brukere i fotballkategorien, spesielt de som bidrar med kunnskap og diskusjon. Endret 5. desember 2010 av Jørgen Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg nomminerer meg selv til Kjekkasprisen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Har vi hatt noen nykommere i år? Wendiho-fyrn. Han får min rolle for årets troll ivertfall. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Yes, ikke lenger smileymisbruker! Målet mitt er nådd. Prøver å begrense meg, brukes kun i offtopic! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Men du bruker sykt med utropstegn hele tiden da! ! Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) er det en positiv ting å bli nominert som junior medlem? Endret 5. desember 2010 av Speedbatov Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Årets kverulant. Second year running Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 ingen kan ta den fra deg Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Er vel nesten like greit at ingen er verre kverulant enn meg vel 1 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Synd Wendilhino er innhabil til den prisen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå