Gå til innhold

BenQ FP557P LCD-skjerm: Er denne bra?

CCTSM

Anbefalte innlegg

hallois.

trenger en ny skjerm, har jæ*lig dårlig plass(dere har ikke lyst å se pc-rommet mitt. :o ).

så jeg tenkte, smart, jeg kjøper bare en LCD-skjerm.

oops...

disse var litt dyre...

(eizo sine; jeg er en eizo-fan. har bare smadret to av dem. og jeg har to. det ver ikke min feil :oops: ).

så, jeg tenkte på denne, siden pcworld testet en lignende skjerm for ikke så lenge siden: http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=215&g1=3...10&l=2&lantall=

(dette er ikke samma som pcworld testet)

er denne brukbar?

har ikke noe særlig LCD-erfaring, bortsett fra to bærbare. og en haug mobiltelefoner.

og, har ikke råd til noe over 3 store. helst så lavt som mulig.

noen andre ideer? må være moderat kvalitet, spiller en del. men ergonomi er ikke nøye, da denne skal brukes med en duty-cycle på 99 av/1 på sånn cirka.

CCTSMaster-- og, vet noen om en 17" lcd med 1600x1200 oppløsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du vil ha noe større enn 15" LCD tror jeg ikke du kommer langt med 3 lapper. Du får derimot en bra CRT for den prisen. Hvis du finner noe større enn 15" LCD skjermer er de sannsynligvis dritt. Skjermen du lurer på vet jeg ingenting om. Har selv en 15" LCD. den funker veldig fint i 2d i 1024*768 men er noe spinkel i spill må jeg innrømme. Spiller du mye vil jeg heller ha gått for en CRT skjerm til den prisen. Men jeg er enig i at LCD er et bedre alternativ om man har råd. Mye mer behagelig å se på + at den tar liten plass.

Lenke til kommentar

ja, men:

jeg skal IKKE ha lcd over 15".

jeg skal IKKE ha CRT.

og, jeg spiller ikke mye på den, da jeg har 2 andre maskiner, og den pc's denna skal tilkoples har 8-MB grafikkort.. vel, la oss si at det kjører office fint :shrug:

grunnen til at jeg ikke vil ha crt er bare det at jeg ikke har plass lenger.

CCTSMaster--

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...