Gå til innhold

få hp windows 7 tilbake til fabrikksandar?

hiims1998

Anbefalte innlegg

hei jeg har en hp pavilion entertaiment pc notebook så jeg vil resete til fabrikk standar. Begrunn av at den har blit så treg og har virus.. noen sonm vet hvordan jeg kan gjør dette hadde vista før og da klarte jeg det med og trykke f11 eller noe sånt når jeg startet maskinen. Men nå har jeg jo oppgradert til Windows 7 hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du oppgraderte fra vista til win7 så kan du jo gjøre det igjen, altså installere windows vista på nytt, og oppgradere til win7 derfra.

Men det beste er å ta en clean install, du blir nødt til å reinstallere drivere og sånt selv om du gjør det, driverne finner du på hp sine hjemmesider.

Om det er en oppgraderingsplate så må du følge denne guiden for å kunne aktivere windows.

Endret av arjato
Lenke til kommentar

Om du oppgraderte fra vista til win7 så kan du jo gjøre det igjen, altså installere windows vista på nytt, og oppgradere til win7 derfra.

Men det beste er å ta en clean install, du blir nødt til å reinstallere drivere og sånt selv om du gjør det, driverne finner du på hp sine hjemmesider.

Om det er en oppgraderingsplate så må du følge denne guiden for å kunne aktivere windows.

takk skal prøve og installere vista igjen og prøve og ta recovery på den. men jeg hadde windows vista ultimate før så oppgraderte jeg til win 7 vis jeg degradere til vista home premerium vil det gå og ta recovery da?

Lenke til kommentar

f8 eller f12 under oppstart, velg reparer/repair i menyen du får opp og resten er ganske obvious når du kommer inn i menyen :) Bruker å være recovery partisjon på HP sine maskiner.

har prøvd og prøvd på de der f8 å f12 knappene men det går ikke. De nok forsvant nok når jeg oppgraderte til windows 7 :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...