Nux Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Heey, I just wondred, its safe at cruiseships like Colorline..f.eks bare vis man på en måte går ut om natta hopper fra det gjære. Og ingen er der? Vil noen merke noe idet heletatt..Når du er i vannet kan du ikke engang skrike..ingen vil høre det uansett. Ganske skummelt heh? Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) De har sensorer og supersoniske fallnett rundt skipet i tilfellet noen er dumme nok til å hoppe. Altså, dersom noen passerer sensorene skytes fallnettene ut og fanger opp personen. I værste fall blir du hengende noen minutter til noen kommer og drar deg, for så å slenge deg i skipsarresten for dumskap, for deretter å gi den en bot på 35´750,- Endret 5. desember 2010 av MogensAlfonse 1 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Det der er ikke snakk om sikkerhet, heller en persons idioti. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Har også sett flere kameraer utenfor på de båtene der. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Og bra er det at de har beskyttelse. Det er ikke uvanlig at fulle folk tipper over kanten og drukner på mindre, gjerne private "party" båter. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Og bra er det at de har beskyttelse. Det er ikke uvanlig at fulle folk tipper over kanten og drukner på mindre, gjerne private "party" båter. Faktisk så er det veldig UVANLIG at det skjer. Alle "railings" (vet ikke hva det er på norsk) på cruise skip, og båter gjenerelt skal være over hofte høyde sånn at det ikke er mulig å "tippe" over. Skal du over, må du jobbe for å få det til. Jeg har jobbet på et båt/cruise selskap, og en i famlien har vært cruiseskip lege i flere år. Det er svært skjeldent at noen faller overbord. Endret 5. desember 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Mente ikke nødvendigvis om store cruise skip men heller middels store party båter som man gjerne ser i utlandet. Mens jeg bodde i Spania var det 2-3 hendelser hvor dette skjedde, døde turister kom flytende opp langs stranden. Lenke til kommentar
Nux Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 woow, det må jeg prøve ut engang , hvem blir med en Fredag kveld i juleferien. Også hopper vi utti :!: , Jeg spanderer billettene, så lenge vi deler rom . Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Om det er her oppe i nord, er det jo en fin måte å ta selvmord på... Du har vel sånn ca 10-15min å bli reddet på. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 woow, det må jeg prøve ut engang , hvem blir med en Fredag kveld i juleferien. Også hopper vi utti :!: , Jeg spanderer billettene, så lenge vi deler rom . hm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå