FpsStu Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Jeg har noen vifter koblet til denne rheobussen, og når jeg skrur ned spenningene blir det en helvetes ulyd i viftemotoren, hva er feil? rheobussen, viftene, strømmen? Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Viss det skjer i bare 1 vifte vil jeg anta det er selve vifta det er noe galt med, men viss skjer på alle kanalene eller med flere vifter på den ene kanalen så er det nok rheobusen hvor feilen ligger. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 Problemet er at jeg kjøpte rheobussen, og den funka helt fint, ingen problemer elns. Men så solgte jeg den fordi det var bare 4kanaler, og jeg har liksom 11vifter. Så den som kjøpte den har ulyd problemene! Den som kjøpte den mener at jeg solgte han en ødelagt rheo, mens den funka jo helt fint hos meg.... Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Jeg har lik, og samme problemet. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 hmm, jeg syns det høres ut som et vifteproblem jeg as... Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 hmm, jeg syns det høres ut som et vifteproblem jeg as... Ja, spesielt siden to person har samme feil på rheobusen. Disse har helt sikkert like vifter, og det er helt sikkert feil på begge. Sannsynligheten på dette er ganske høy. Lenke til kommentar
jcs0607 Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 hvis rheo'en bare gjør dent når du setter viftene til å gå sakte kan det være fordi de får forlite spenning Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 hvis rheo'en bare gjør dent når du setter viftene til å gå sakte kan det være fordi de får forlite spenning På min lager viftene ulyd på alle hastigheter bortsett fra full pupp. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 hmm, jeg syns det høres ut som et vifteproblem jeg as... Ja, spesielt siden to person har samme feil på rheobusen. Disse har helt sikkert like vifter, og det er helt sikkert feil på begge. Sannsynligheten på dette er ganske høy. ehm, les: Problemet er at jeg kjøpte rheobussen, og den funka helt fint, ingen problemer elns. Men så solgte jeg den fordi det var bare 4kanaler, og jeg har liksom 11vifter. Så den som kjøpte den har ulyd problemene BARE den som KJØPTE rheobusen har problemet! makan... aldri sett så mye feil sarkasme på et og samme innlegg... Lenke til kommentar
jcs0607 Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 du kan ta av den svarte "proppen" som er på viften og sprute litt olje nedi. du kan også teste alle viftene med brannvarsler batteri for å finne ut om det virkelig er viftene eller rheo'en det er noe i veien med. edit: hvis det er sunbeam vifter du har er det feil på 3 pins kontakten (det er det på mine) jeg måtte klippe og lime for å få det til å stemme på min viftestyring Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 hmm, jeg syns det høres ut som et vifteproblem jeg as... Ja, spesielt siden to person har samme feil på rheobusen. Disse har helt sikkert like vifter, og det er helt sikkert feil på begge. Sannsynligheten på dette er ganske høy. ehm, les: Problemet er at jeg kjøpte rheobussen, og den funka helt fint, ingen problemer elns. Men så solgte jeg den fordi det var bare 4kanaler, og jeg har liksom 11vifter. Så den som kjøpte den har ulyd problemene BARE den som KJØPTE rheobusen har problemet! makan... aldri sett så mye feil sarkasme på et og samme innlegg... Nei, det er ikke BARE den som kjøpte rheobusen. Ser du virkelig ikke at jeg skrev at jeg har nøyaktig det samme problemet, lille venn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå