Jockstrap Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 http://www.multicom.no/SystemConfigurator.aspx?q=st:10588521;fl:0 Dette virker som en bunnsolid PC i forhold til pris. Men jeg lurte på et par ting.. Bør jeg koste på meg en skjerm som har HDMI-inngang isteden for DVI? Hvor viktig er det og hvorfor? Er det HDMI-inngang på det skjermkortet som sitter i PC`en? Det trådløs nettverk greia jeg kan kjøpe med som står blandt ting jeg kan bytte ut/ velge ekstra sammen med PC`en, er det alt jeg trenger dersom jeg skal motta internett via fiberoptisk dersom jeg har det trådløst? Sikkert forferdelig dumme spørsmål dette her, håper dere holder ut Lenke til kommentar
thomit Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) HDMI og DVI overfører nøyaktig samme digitale signal til skjermen. Så kvalitetsmessig er det ingen forskjell. HDMI kan i tillegg også overføre lyd - men det har jo skjermen din neppe behov for. Så jeg synes ikke at det er noe viktig poeng. Moderne Pc'er skal være utstyrt med HDMI utgang, ja. Du må nesten sjekke spesifikasjonene på den maskinen du kjøper nærmere selv. "Den trådløse nettverksgreia" er alt du trenger for å koble deg på et trådløst nett, ja. Jeg regner med at et "normalt", kablet nettverkskort allerede er integrert. Endret 5. desember 2010 av thomit Lenke til kommentar
Jockstrap Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Mange takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå