Gå til innhold

Spotify i stua uten pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Nei, dessverre. For å kunne kjøre Spotify på Squeezebox så må du installere en plugin på Squeezeserver. Det fungerer dog veldig bra.

Squeezebox'ene har derimot native støtte for WiMP, men kun de nyere modellene(Radio og Touch) etter hva eg har hørt. Du skal kunne få det til Receiver(Duett), Boom og Classic også, men da med lavere lydkvalitet(etter hva eg har forstått, mulig dette har endret seg).

Sonos skal ha native støtte for Spotify, men vet ikke hvordan det fungerer. Sannsynligvis fungerer det veldig bra :)

Lenke til kommentar

Nei, dessverre. For å kunne kjøre Spotify på Squeezebox så må du installere en plugin på Squeezeserver. Det fungerer dog veldig bra.

Squeezebox'ene har derimot native støtte for WiMP, men kun de nyere modellene(Radio og Touch) etter hva eg har hørt. Du skal kunne få det til Receiver(Duett), Boom og Classic også, men da med lavere lydkvalitet(etter hva eg har forstått, mulig dette har endret seg).

Sonos skal ha native støtte for Spotify, men vet ikke hvordan det fungerer. Sannsynligvis fungerer det veldig bra :)

Takker. Sonos blir litt dyr, så satser på en Squeezebox Touch koblet til hjemmekinoanlegget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...