tepe2 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Har idag Nokia N73. Skal kjøpe Nokia N8. Skal antakeligvis bytte til Ludo T6. På nettsiden til Ludo får jeg opp valget mellom Sim-kort eller Micro-sim når jeg skal bestille abonnement. Hva er forskjellen? Og hvilket bruker N73 og N8? Redigert/lagt til: Og forresten, skulle gjerne også visst hvilket kort Nokia 6700 Classic trenger. Endret 5. desember 2010 av tepe2 Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Såvidt jeg kjenner til er det vel bare iphone4 så langt som bruker micro. Lenke til kommentar
tepe2 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Ok, takker så mye for svar. Da er der vel minst tre forskjellige typer da. De gamle store. De litt mindre som er mest vanlig nå, og som jeg har i min N73. Og micro, som må være en helt ny type da. Nå bestiller jeg Ludo T6:) Endret 5. desember 2010 av tepe2 Lenke til kommentar
atif12 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Det stemmer, det er bare iPhone 4 og iPad som bruker micro sim. Jeg har selv testet en Nokia N8, og den bruker vanlig SIM-kort altså den du hadde i din Nokia N73 Lenke til kommentar
tepe2 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Flott! Tusen takk for bekreftelsen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå