aleks558 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 hei! vil prøve å sjekke hvilke priser jeg kunne fått for min gaming rigg. den er nyformatert med Windows 7 64bit norsk specs: Skjerm: LG 24" så og si ny Ram: OCZ 8gb DDR2 800 mhz CPU: AMD II X4 955 3.2 GHZ Black Edition PSU: 550Watt Nettaggregat Harddisk: 250 WD SATA + 500 WD SATA + 500 Spinpoint 3gbps Skjermkort: Ati Radeon Sapphire HD 5750 1GB DDR5 Hovedkort: Gigabyte GA-M720-US3 ROM: cd/dvd IDE, cd/dvd/lightscribe SATA Kabinett: Cooler Master Mystique Vifte: Thermal Take vifte med defekt skrift, 2 vifter i dør med lys. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Det blir for mye å regne på for at jeg gidder å gjøre det for deg, men du kan finne et estimat hvis du går inn på prisguiden og konstruerer en maskin som er har tilsvarende komponenter (i styrke, ikke nødvendigvis samme modeller da veldig gamle modeller ofte ikke har fallt i pris like mye som de er blitt utdatert eller ikke selges i det hele tatt lenger) - og så ta ca 60-70% av den prisen som forventet salgspris pga. det er brukt. Det er dog helt avhengig av at du finner en kjøper som vil ha dette oppsettet. Når du selger en ferdig maskin med alt inkludert så er det ofte ikke like enkelt å finne en kjøper, men selger du delene separat sitter du sansynligvis igjen med deler til overs til slutt. Det er et valg du selv må se på. Håper det hjelper deg litt på riktig vei hvertfall til å finne et godt prisestimat. -Stigma Endret 5. desember 2010 av Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå