comino13 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hei, Når jeg kjører itunes så kommer det opp på displayet til tastaturet (Logitech mx5500 revolution) men når jeg setter på noe i spotify så står det bare "Ingen Madier!". Noen som vet om det finnes noen måte å fikse dette på? Og så om det går ann å endre på hva knappene A, B, C og D (fn-F9, fn-F10 osv.) skal gå til? foreløpig så går for eksempel A knappen til Media player som jeg aldri bruker. Skulle gjerne ha knyttet den til Spotify eller noe. Har sett i SetPoint som er programvaren som følger med tastatur settet. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Mr Nilsen Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Lurer på det jeg også men for å programmere tastene a - d er ikke noe problem gå inn i spotify f.eks, så holder du inne FN og den tasten du vil programmere Lenke til kommentar
comino13 Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 Fett, takk Lenke til kommentar
Tomat1 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 er det fortsatt noe liv i denne tråden? Har dere funnet noen måte og få denne "ingen media" byttet ut med spotify? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå