Kozesmurf Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 MCW50T er igrunnen beregna for Radeon 9500-9700 i festene.. om denne uttalelsen kom før 9800 kom på markedet vet jeg ikke og lurer på om dersom jeg bytter ut mitt ATI RADEON 9700 Pro med ex SAPPHIRE ATLANTIS 9800 PRO om jeg fremdeles kan bruke min swiftec MCW50T ? Det ligger en grunn bak all handling.. i dette tilfellet... en dum bitteliten metallbit som lå en plass den hadde definitivt ingen ting å gjøre... Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |passer swiftec MCW50T på Radeon 9800 ??| ---------------------------------------------------- ja den passer:D bare skjekk ut www.swiftnets.com så finner du nok frem selv :wink: Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Glimrande Ka du trur en peltier på denne kan få til ??? nå fant eg ut idag at det var hovedkortet mitt som har tatt kvelden. sjid nå som eg leite rundt etter hovedkort med Nforce2 og RAID.. det er en kombinasjon som ikje e å oppdrive ser det ut som men 9800 får komme neste mnd da.. må ha nytt hovedkort nå.. men ikje sei det te dama mi hu flippe *ler* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå