Qumad Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Vi har installert Windows sin "Tryggere for familien", når maskinen starter så kommer det opp en melding hver gang om at "Tryggere for familien" kjøre, man kan enkelt fra denne boksen kome til en innlogings skjerm. Vi ønsker ikke at denne skal komme opp hver gang maskinen startes. Er det en måte og slå av denne popupen på? Usikker på hvor denne hører hjemme, men da den nye maskinen som ungene bruker kjører Win7 har jeg lagt den inn i Win7 delen av forumet. Moderator får flytte den hvis de mener den hører hjemme en annen plass. Endret 5. desember 2010 av Qumad Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Snakker du om den lille beskjeden som dukker opp nederst høyre hjørne? Gå til: Control Panel. I høyre hjørne der det står View by velger du Small icons. Så trykker du på Notification Area Icons. Her bør du finne det programmet, så velger du oppførselen. I ditt tilfelle velger du Hide icon and notifications, så skal du ikke bli plaget av de meldingene lenger. Men om det er et melding som dukker opp under oppstart, før dere logger inn i maskinen, så er jeg usikker. Har ikke vært bort i det programmet. Er du sikker på at den er ikke en del av sikkerheten? Endret 5. desember 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Snakker du om den lille beskjeden som dukker opp nederst høyre hjørne? Gå til: Control Panel. I høyre hjørne der det står View by velger du Small icons. Så trykker du på Notification Area Icons. Her bør du finne det programmet, så velger du oppførselen. I ditt tilfelle velger du Hide icon and notifications, så skal du ikke bli plaget av de meldingene lenger. Men om det er et melding som dukker opp under oppstart, før dere logger inn i maskinen, så er jeg usikker. Har ikke vært bort i det programmet. Er du sikker på at den er ikke en del av sikkerheten? Hei og takk for svar. Den er en liten boks som kommer opp nede i høyre hjørnet (over ikonene) Skal prøve dette i kveld. Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Fant det som Du beskrev under Ikoner i systemstatusfeltet har valgt Sjul ikoner og varsler på Windows Live Family Safety Filter men den kommer fortsatt opp med varsler alla typen "Webbegrensning er på" og så sier den noe om at "Noe på denne siden er blokert" SÅ jeg har ikke fått vekk denne boksen. Forstår ikke dette ettersom jeg har valgt at den verken skal komme opp med ikoner eller varsler... noen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Du kan forsøke å aktivere alle iconer i taskbar, så neste gang den meldingen dukker opp kan du lettere se akkurrat hvilket program som lager den meldingen peker til. Du kan gjøre dette i samme Notification Area Icons plassen, men under listen ser du en plass der du kan velge å hakke av "Vis alle ikoner". Så når du har sport den ned, fjerner du den også fjern den i listen som nevnt tidligere. Endret 6. desember 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå