Gå til innhold

Arenaene i Premier League

betaomega

Anbefalte innlegg

Villa Park (Aston Villa)

Mektig og intim, men ikke veldig estetisk. Terningkast 4.

villapark11.jpg

villapark17.jpg

villapark14.jpg

Ewood Park (Blackburn)

Klassisk engelsk. Terningkast 4.

ewood3.jpg

ewood2.jpg

ewood1.jpg

Emirates Stadium (Arsenal)

Vakker, men dessverre lite intim. Terningkast 5.

Emirates_Stadium_Arsenal.jpg

3406845429_ab75ce427f.jpg

emiratesstadium2.jpg

Stamford Bridge (Chelsea)

En helt grei stadion. Terningkast 4.

008012_b391e031.jpg

2975625953_175772e0cf.jpg

366124814vslzpJ_fs.jpg

White Hart Lane (Tottenham)

Intim og flott. Terningkast 5.

Tottenham_19_570020.jpg

White_Hart_Lane2.jpg

White_Hart_Lane.jpg

Boleyn Ground (West Ham)

Ikke det store. Terningkast 4.

boleyn1.jpg

2316584726_771c656eeb.jpg

Boleyn_Ground,_Facing_North.jpg

Endret av betaomega
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noe vits å diskutere? Alle vet at Old Trafford er best.

Når det kommer til stemning, må jeg gå for Britannia Stadium. Helt sykt å høre fansen hver gang de har kamp.

I stemning scorer Old Trafford lavt. Samtlige av de jeg har snakket med har vært skuffet etter OT. Dette gjelder selvsagt ikke United supporterne, da det er Nirvana for dem.

Lenke til kommentar

...Å det sa Arsenal supporteren. Finnes ikke plattere arenaer i Prem enn Emirates- U-engelsk design og ofte avventende stemning.

Finnes ikke tvil om at Old Trafford er engelsk fotballs mest anerkjente og beste stadia. Historien flyter mellom veggene og dens design gir en intim "britisk" stemning størrelsen til tross. Dessuten er fasilitetene hypermoderne. Når det først rocker på OT, så rocker det som ingen andre steder på balløya.. Men jeg skal gi deg rett i at stemningen ofte er regelrett dårlig som følge av turistinfluxen. Må en "anledning" til før det blir trøkk dessverre. Ble litt skuffa sist selv.

Skal man ha godt gammelt engelsk trykk er det bare Britania igjen. St. James Park feks er oppskrytt så det holder.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

...Å det sa Arsenal supporteren. Finnes ikke plattere arenaer i Prem enn Emirates- U-engelsk design og ofte avventende stemning.

Finnes ikke tvil om at Old Trafford er engelsk fotballs mest anerkjente og beste stadia. Historien flyter mellom veggene og dens design gir en intim "britisk" stemning størrelsen til tross. Dessuten er fasilitetene hypermoderne. Når det først rocker på OT, så rocker det som ingen andre steder på balløya.. Men jeg skal gi deg rett i at stemningen ofte er regelrett dårlig som følge av turistinfluxen. Må en "anledning" til før det blir trøkk dessverre. Ble litt skuffa sist selv.

Skal man ha godt gammelt engelsk trykk er det bare Britania igjen. St. James Park feks er oppskrytt så det holder.

Hvorfor angriper du meg som om jeg har besudlet United-stoltheten din? Jeg har aldri påstått at Emirates har bedre stemning. Jeg har faktisk aldri påstått noe om Emirates i det hele tatt.

Og om den beste stadionen rankes etter stemning, arkitektur, eller fasiliteter, får være opp til den enkelte kritiker. Jeg sier bare at OT langt ifra har den gjennomgående beste stemningen i England. Og når det virkelig rocker? Selvsagt, når over 70k jubler samtidig skulle det bare mangle at taket løftet seg, når stadionen i seg selv er større enn noen annen i England?

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg har hørt rykter om at West Ham skal ta over OL-stadionen i London.

london_olympic1.jpg

Tottenham og 'Appy 'Arry er ute etter å ødelegge de planene der også. Er litt delt i saken, Upton Park er en fin stadion, som vi har hatt lenge, men samtidig tjener klubben enormt på å få en større og bedre stadion, noe som kan bli viktig i forhold til økonomien. Ønsker i så fall å bli kvitt løpebanene rundt, og det er ikke helt umulig tror jeg.

Lenke til kommentar

Når det koker på St. James Park er det ikke mye som slår det. Dessuten Anfield har bedre stemning enn Old Trafford. Lett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har vært på en god del baner nå og må si stemningen varierer mye.

Ewood Park

Så Rovers - Liverpool der og var ikke veldig imponert over stemningen selv om det var fullsatt.

Goodison Park

Meget bra stemning, langt bedre en hos Liverpool

Anfield

Skuffene dårlig, men kan ha noe med at jeg hadde høye forhåpninger.

Molineux - Wolves

Kjempe stemning! Sett de to ganger siste var kampen før de sikret opprykk til PL! Helt fantastisk. Ekte engelsk

St Andrews - Birmingham

Veldig tamt

White hart lane

Bra trøkk når de satt igang

City of manchester

Ikke imponert her heller. Hjemme fansen virka mest opptatt av å disse hverandre. De sto på hver sin side av borte fansen.

Samford Bridge

3000 fulham fans utsang chelsea fansen hele kampen! det sier vel alt :-)

Craven Cottage

Her har jeg vært over 20 ganger nå, så har opplevd alt fra kjempe stemning til mer rolige kamper. 4-1 seiern over juventus i vår var helt sykt! Var heller ikke dumt når vi sikkret finale billetten mot hamburg.

Lofthus Road

Bar litt preg av at det ikke gikk så bra mens jeg var der, men Clint Morrison spilte for motstandern så ble litt morro.

Blir en tur på Emirates nå i januar og en tur på Villa Park og Madejski Stadium i februar. Gleder meg til Arsenal - City da det sikkert kan ble en bra match.

Endret av Cruz99
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...