betaomega Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Villa Park (Aston Villa) Mektig og intim, men ikke veldig estetisk. Terningkast 4. Ewood Park (Blackburn) Klassisk engelsk. Terningkast 4. Emirates Stadium (Arsenal) Vakker, men dessverre lite intim. Terningkast 5. Stamford Bridge (Chelsea) En helt grei stadion. Terningkast 4. White Hart Lane (Tottenham) Intim og flott. Terningkast 5. Boleyn Ground (West Ham) Ikke det store. Terningkast 4. Endret 5. desember 2010 av betaomega Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Er det noe vits å diskutere? Alle vet at Old Trafford er best. Når det kommer til stemning, må jeg gå for Britannia Stadium. Helt sykt å høre fansen hver gang de har kamp. 1 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Terningkast 4 til Emirates? Troll. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 3 UP? Ikke det store? Nei uff. Lenke til kommentar
betaomega Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Terningkast 4 til Emirates? Troll. Kan godt gi 5, da. 3 UP? Ikke det store? Nei uff. Greit, la oss si 4. Endret 5. desember 2010 av betaomega Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Er det noe vits å diskutere? Alle vet at Old Trafford er best. Når det kommer til stemning, må jeg gå for Britannia Stadium. Helt sykt å høre fansen hver gang de har kamp. I stemning scorer Old Trafford lavt. Samtlige av de jeg har snakket med har vært skuffet etter OT. Dette gjelder selvsagt ikke United supporterne, da det er Nirvana for dem. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) ...Å det sa Arsenal supporteren. Finnes ikke plattere arenaer i Prem enn Emirates- U-engelsk design og ofte avventende stemning. Finnes ikke tvil om at Old Trafford er engelsk fotballs mest anerkjente og beste stadia. Historien flyter mellom veggene og dens design gir en intim "britisk" stemning størrelsen til tross. Dessuten er fasilitetene hypermoderne. Når det først rocker på OT, så rocker det som ingen andre steder på balløya.. Men jeg skal gi deg rett i at stemningen ofte er regelrett dårlig som følge av turistinfluxen. Må en "anledning" til før det blir trøkk dessverre. Ble litt skuffa sist selv. Skal man ha godt gammelt engelsk trykk er det bare Britania igjen. St. James Park feks er oppskrytt så det holder. Endret 5. desember 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 ...Å det sa Arsenal supporteren. Finnes ikke plattere arenaer i Prem enn Emirates- U-engelsk design og ofte avventende stemning. Finnes ikke tvil om at Old Trafford er engelsk fotballs mest anerkjente og beste stadia. Historien flyter mellom veggene og dens design gir en intim "britisk" stemning størrelsen til tross. Dessuten er fasilitetene hypermoderne. Når det først rocker på OT, så rocker det som ingen andre steder på balløya.. Men jeg skal gi deg rett i at stemningen ofte er regelrett dårlig som følge av turistinfluxen. Må en "anledning" til før det blir trøkk dessverre. Ble litt skuffa sist selv. Skal man ha godt gammelt engelsk trykk er det bare Britania igjen. St. James Park feks er oppskrytt så det holder. Hvorfor angriper du meg som om jeg har besudlet United-stoltheten din? Jeg har aldri påstått at Emirates har bedre stemning. Jeg har faktisk aldri påstått noe om Emirates i det hele tatt. Og om den beste stadionen rankes etter stemning, arkitektur, eller fasiliteter, får være opp til den enkelte kritiker. Jeg sier bare at OT langt ifra har den gjennomgående beste stemningen i England. Og når det virkelig rocker? Selvsagt, når over 70k jubler samtidig skulle det bare mangle at taket løftet seg, når stadionen i seg selv er større enn noen annen i England? 4 Lenke til kommentar
betaomega Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Jeg har hørt rykter om at West Ham skal ta over OL-stadionen i London. Liverpool har et utkast til ny stadion: Tottenham også: Og Wolverhampton: Endret 5. desember 2010 av betaomega Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Sorry, skyttergrav-modus for dagen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg har hørt rykter om at West Ham skal ta over OL-stadionen i London. Tottenham og 'Appy 'Arry er ute etter å ødelegge de planene der også. Er litt delt i saken, Upton Park er en fin stadion, som vi har hatt lenge, men samtidig tjener klubben enormt på å få en større og bedre stadion, noe som kan bli viktig i forhold til økonomien. Ønsker i så fall å bli kvitt løpebanene rundt, og det er ikke helt umulig tror jeg. Lenke til kommentar
betaomega Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Det er mulig hvis man graver banen dypere. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Ewood Park ser fortsatt like fin ut som den gjorde da den ble bygd på 90 tallet, eneste mangler for å gjøre den til en perfekt stadion er å bygge ut Riverside. Planene til Riverside er flere år gammel og ligger inne i styrerommet, eneste de mangler er penger for å bygge den. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 ...Å det sa Arsenal supporteren. Finnes ikke plattere arenaer i Prem enn Emirates- U-engelsk design og ofte avventende stemning. Finnes ikke tvil om at Old Trafford er engelsk fotballs mest anerkjente og beste stadia. Historien flyter mellom veggene og dens design gir en intim "britisk" stemning størrelsen til tross. Dessuten er fasilitetene hypermoderne. Når det først rocker på OT, så rocker det som ingen andre steder på balløya.. Men jeg skal gi deg rett i at stemningen ofte er regelrett dårlig som følge av turistinfluxen. Må en "anledning" til før det blir trøkk dessverre. Ble litt skuffa sist selv. Skal man ha godt gammelt engelsk trykk er det bare Britania igjen. St. James Park feks er oppskrytt så det holder. Når det koker på St. James Park er det ikke mye som slår det. Dessuten Anfield har bedre stemning enn Old Trafford. Lett. 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Old Trafford og Stamford Bridge er mer fylt av turrister enn supportere som kan sangene som synges, noe som gjør at livet på stadionene er mye mindre enn det de kunne vært Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 En liten oppdatering av førsteposten hadde vært en fin bil. En del av bildene som ikke vises. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Stamford Bridge! Eneste minuset er at den er ganske liten i forhold til de andre "fire store" arenaene. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hvorfor i all verden er ikke grommeste med her? Lenke til kommentar
Cruz99 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Har vært på en god del baner nå og må si stemningen varierer mye. Ewood Park Så Rovers - Liverpool der og var ikke veldig imponert over stemningen selv om det var fullsatt. Goodison Park Meget bra stemning, langt bedre en hos Liverpool Anfield Skuffene dårlig, men kan ha noe med at jeg hadde høye forhåpninger. Molineux - Wolves Kjempe stemning! Sett de to ganger siste var kampen før de sikret opprykk til PL! Helt fantastisk. Ekte engelsk St Andrews - Birmingham Veldig tamt White hart lane Bra trøkk når de satt igang City of manchester Ikke imponert her heller. Hjemme fansen virka mest opptatt av å disse hverandre. De sto på hver sin side av borte fansen. Samford Bridge 3000 fulham fans utsang chelsea fansen hele kampen! det sier vel alt :-) Craven Cottage Her har jeg vært over 20 ganger nå, så har opplevd alt fra kjempe stemning til mer rolige kamper. 4-1 seiern over juventus i vår var helt sykt! Var heller ikke dumt når vi sikkret finale billetten mot hamburg. Lofthus Road Bar litt preg av at det ikke gikk så bra mens jeg var der, men Clint Morrison spilte for motstandern så ble litt morro. Blir en tur på Emirates nå i januar og en tur på Villa Park og Madejski Stadium i februar. Gleder meg til Arsenal - City da det sikkert kan ble en bra match. Endret 28. desember 2010 av Cruz99 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Wtf? hvor er St James Park? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå