Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bluetooth = Bluescreen

Anbefalte innlegg

har dette merkelige problemet med at vær gang jeg aktiverer lyd-overføring til headsett over bluetooth, så går det kanskje 5 sekund så får jeg bluescreen.

kan fint bruke blåtann til og overfør filer og slikt til og fra telefon o.l. kan også koble lyden til headsett, men idet jeg slår av mute der, og begynner lyd-overføring så får jeg bluescreen.

koden SYSTEM_SERVICE_EXEPTION kommer opp,

hadde dette problemet tidligere også, men det forsvant etter at jeg oppdaterte blue-tooth softwaren, men nå i forrige uke så kom problemet altså tilbake etter 1-2 uker hvor problemet forsvant.

har også fått det problemet at flere cmd-kommandoer ikke fungerer, men vet jo ikke om det har noen sammenheng da.

har jo også akkuratt oppdatert BIOS, men trodde ikke det skulle ha noe og si :S

er det noen som kan hjelpe med tips til hva som er galt???

blir så frustrert av og ikke kunne bruke trådløst headsett

Endret av kompis_25
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er veldig mye lettere å hjelpe hvis du sier hva slags utstyr du bruker. Har du bluetooth vha. en USB-dongle eller er det integrert i PC'n, og i begge tilfeller - hva slags? Og hva slags trådløst headset bruker du?

Det høres ut som et driverproblem av noe slag og det er veldig vanskelig å finne ut noe når du ikke sier noe om hva slags hardware du har. =)

Lenke til kommentar

Regel #1 for å løse bluescreens er å notere seg STOP-koden som kommer opp på bluescreen skjermen. Kom tilbake til tråden når du har denne så kan vi bruke dne for å finne hva systemet egentig klager på - ellers blir det bare gjetting egentlig.

Husk at om bluescreenen automatisk rebooter maskinen så du ikke får notert den så går det ann å slå av dette fra sytemegenskaper på min datamaskin, slik at bluescreen vedvarer til du manuellt rebooter.

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...