Gå til innhold

Mac VS PC war, kjenner en fanboy

Anbefalte innlegg

Hallo! Jeg og noen venner på facebook kom i en liten "kamp" der vi prøver å bestemme hvem som har rett. Jeg mener at PC'er er mye mer for pengene, men en annen kamerat her har blitt frelst til epleselskapet.

En link til en laptop ble delt, og diskusjon oppsto. http://www.siba.no/Products/Product.aspx?id=4855001 denne ble delt, og sammenlignet med denne: http://store.apple.com/no/browse/home/shop_mac/family/macbook_pro?mco=MTM3NDkzNjA

Da sa vennen min åpenlyst at den første ga uendelig mye mer for pengene enn den sistnevnte. Da kommer en vi kjenner, som er en apple fanboy, og svarer:

" hahahahahahhaha, er det virkelig mulig? specs har ikke en dritt å si, den kræsjer faen meg etter 2 uker, og i de 2 ukene før den kræsjer lagger den som et reint rompehull.. de folka som lager anus bare stapper inn masse "super specs" inn i en feit plastikk kasse og installerer et dritt OS som ikke på noen måte er designet for de specsene. det som er greia er at på mac går alt akkurat som det skal, men når en dritt pc bruker Win så går INGENTING som det skal. det er rene facts, med en gang du åpner en pc for første gang som kjører Win, ja da er du dømt til å leve 2 helt forjævlige uker, før du må sende pcen på reparasjon.. mest sannsynlig fordi du kan steke egg på pcen etter 2 minutters bruk etc.. "

Å gud, hvilken idiot.

Hva er deres synspunker rundt sånne meninger? (Kom gjerne med argumenter for PC VS MAC)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HAHAH. her er det vertfall en som ikke vet hva han snakker om.

Hvis han må sende inn pc'en sin etter 2 uker, er det han som er feil. ikke pc'en. det håper jeg virkelig noen skjønner.

stakkars gutt.

Man får MYE mer for pengene hvis man kjøper PC. Men MAC er veldig elegant og veldig brukervennelig, når man først skjønner det. Alt er veldig enkelt på MAC.

Man kan bruke en PC til alt man kan bruke en MAC til. MEN man kan IKKE bruke en MAC til alt man kan bruke en PC til..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Å herregud for en idiot.

En PC med windows gir mye mer for pengene enn en Mac.

"PC kræsjer hele tiden"

"Mac kræsjer aldri"

"PC får virus hele tiden"

"Mac får ikke virus"

Ingenting av det er sant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...