PotionPixie Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Åååh, Super mario Bros 3! Den dagen jeg klarer verden 8 i det spillet.. Har hatt mye gøy med det spillet når jeg var mindre Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Runescape ahhaha ;D 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Back To The Future: Episode 1 til PC er noe av det beste jeg har spilt på lenge og helt klart en verdig "Beste spillopplevelse". Hele greia var nydelig nostalgi og genialt spill hele veien. Episode 2 kan ikke komme fort nok. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Som barn i 6-8 årsalderen må jeg si Heart of Darkness til PS1, har fremdeles spillet og PS1. Nå de siste årene vil jeg si Assassins Creed 2 har vært min hittil beste spillopplevelse når det gjelder historie. Når det kommer til gameplay må jeg gi tapt for WoW Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Ratchet and Clank: Going Commando som jeg fikk i julegave det året det kom ut. Husker enda de endeløse timene foran den lille CRT-skjermen sammen med kompisgjengen. Virkelig en herlig spillopplevelse. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Om ein tenker på den beste opplevelsen.. Så må det vere når eg fekk FIFA10 til jul i fjor, og ein 46" TV. Første kampen min var online, og knuste motstandaren 8-1! Det var fantastisk Men ellers, så er vel det kanskje når eg og ein kompis spelte Medal of Honor i skjul for foreldra våres når me var 9 år gamle 2player vettu! Den spenninga, ikkje berre spelet - men det å ikkje bli oppdaga var jo også ein del av moroa! Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Uff, ikke ett lett valg... men må vel si at socom 1 til ps2 låste meg til gutterommet 24 timer i døgnet en stund. Første ordentlige online skytespillet synes jeg. Dæven så moro det var! Husker jeg spilte Green beret på commodore64 i min barndom, får en god andreplass det. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Få Gold chockobo og deretter finne "Knights of the round table"-materia i FF7 ...å finne 4x-cut'ern og Omnislash, var også ganske stas Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Som stor Dragonlance-fan var det stort å finne en gjeng Knights of Solamnia i Baldur's Gate 2. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Uff, ikke ett lett valg... men må vel si at socom 1 til ps2 låste meg til gutterommet 24 timer i døgnet en stund. Første ordentlige online skytespillet synes jeg. Dæven så moro det var! Husker jeg spilte Green beret på commodore64 i min barndom, får en god andreplass det. Haha husker jeg spilte 2ern eller 3ern til Playstation 2 med den voice greia. "Attack" ropte jeg og de bare "Taking cover, sir". Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Når vi snakker om skytespill husker jeg Ghost Recon på PS2 veldig bra. Vi har en rekke kasser på to rekker, med god plass til en person mellom hver eneste kasse. Det var vegger på begge sidene, så vi måtte gå mellom kassene for å komme videre. I et spill der ett skudd er dødelig bør man altså være forsiktig. Jeg ba de tre AI-folkene på laget mitt om å gå forbi kassene, og de spaserte helt rolig forbi hele veien og sa det var trygt. Jeg stolte på dem, gikk forbi to kasser og ble skutt bakfra av en fiende. Alle tre AI-hjelperne mine hadde prestert å gå rett forbi ham uten at verken han eller de brydde seg. With friends like these... 1 Lenke til kommentar
elgitar Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Åh, det er virkelig en bunke å velge fra.. Saints Row 2 - Sandbox spill med co-op funksjon, vet ikke hvor mange timer jeg har spilt det med venner. Battlefield 2 - En klassiker som de fleste burde vite om The Legend of Zelda Ocarina of Time - ..og de fleste andre spill i samme serie også, kort sagt ; Mange, mange timer med morro Dette er bare de første jeg kommer på i farten... Endret 28. desember 2010 av elgitar Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 TESIII - Morrowind Ellers kommer disse også høyt på lista: Operation Flashpoint Cold War Crisis Forgotten Hope 1 & 2 (mods til henholdsvis Battlefield 1942 og Battlefield 2) Project Reality (mod til BF2) Armed Assault m/ ACE-mod BF: Bad Company 2 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Ahh den gangen jeg spilte Battlefield 2 hos søskenbarnet mitt Har forferdelig mange minner men fryden av å spille bf2 står høyest på lista mi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Første gang jeg ble nr. 1 i et BF2 game Portal kommer også på listen Battlefield Gotland Strike At Karkand infantry Lenke til kommentar
elgitar Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Virker som Battlefield 2 er en favoritt i denne tråden Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Av senere dato blir det Mass Effect 2 for meg. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Akkurat runna Mass Effect, og jeg skammer meg nesten over å ha kjøpt det for usle 149,-. Faen han steike for et spill. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 må vel nevne topp 3 for min del. 1. d.o.t.t. (Day of the Tentacle) Når vi runna det første gangen en gjeng med kompiser, episk stemning. 2. Final fantasy X. Er ikke sikker på hvor mange timer jeg brukte på det spillet, men etter tre gjennomganger så blir det sikkert en del (siste videoen er fortsatt klart i minne) 3. Baldurs Gate 1 på PS2(og forøvrig nr 2 på samme konsoll) med en kompis. bestandig like morsomt med et RPG på en konsoll. Runner up: det må være DOA2 (også på PS2) jeg og den samme kompisen var helt konge på det og vi spilte sikkert flere hundre timer med dette også. Et så enkelt slossespill med så få "triks" kunne fange oss så mange timer. helt underlig, men helt konge Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 3. Baldurs Gate 1 på PS2(og forøvrig nr 2 på samme konsoll) med en kompis. bestandig like morsomt med et RPG på en konsoll. Du mener Baldur's Gate: Dark Alliance 1 og 2? Det er ikke det samme som Baldur's Gate 1 og 2. Det er ikke samme sjanger engang. Baldur's Gate på PC er rollespill. Baldur's Gate på konsoll er actionspill med rollespillelementer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå