GABRIEL980 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hva er den beste spill opplevelsen du husker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det MÅ være da jeg spillte Mirror's Edge for første gang, på min projector og anlegg. Et fantastisk spill! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Kanskje cod 4 modern warfare beta Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Snipet en pilot bf2 med m95. Episk. Og tok ned et helikopter i bad company 2 med en tanks i går. Snop. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Tripplekill med AK-74u på black ops, med kun red-dot sight. + at det ble 3headshots Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Har alt for mange til å telle, men kan ta noen få. - Jeg slet mye med de siste brettene på Doom 3, og spesielt sistebossen. Da den døde og rulleteksten rullet over skjermen skrudde jeg opp lyden og storkoste meg. - Kjørte nylig et løp i NFS: Hot Pursuit 2 og vant med en tredels bil-lengde. Synd det var internett. Mulig han ble en smule forbanna. - Første gang jeg kverka Baal i Diablo 2-expansionen var tøft. - Castlevania: Portrait of ruin. Banken sistebossen, de to hovedpersonene stakk av og slottet gikk til helvete. Men... "Where's Vincent?" "I knew we forgot something..." Lo godt der. Edit: Og selvsagt: Syndicate. Folkemengde. Flammekaster. Endret 5. desember 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Det må vel være for 10 år siden, da jeg satt å lanet CS for første gang med kompisene. Den gangen visste jeg ikke va LOL, 1337 og rofl osv var. Herregud så artig vi hadde det på de gamle "klassiske"(rotterdam, vertigo, backalley, prodigy, bunker, 747 og siege mm.) banene på CS Jeg spilte det på min "gode" gamle AMD k6-2 cpu og hadde 128 sdram tilgjengelig. DET var tider det. 2 Lenke til kommentar
Frada Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg husker veldig godt gode gamle quake 3, og kan beskrive det med ett ord splatterfest . husker også veldig godt Soldier of Fortune 2, har mye til felles med quake 3. kan neste lure på hva folk klager over i nyere spill med hensyn til vold ... Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Et bilde sier mer enn tusen ord. 3 Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Battlefield 2. +1 Husker sommeren 2005, jeg hadde bestilt ny maskin fra komplett med BF2. Pakken kom på oppunder 30.000,-. SLI 6800 Ultra. Det var episk. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Helt klart The Elder scrolls Oblivion! 1 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Første gang jeg runna Legend of Zelda: Ocarina of Time :> 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 halo spillene på xbox live. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Spyro eller Crash Bandicoot på PlayStation . Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Nå tenker jeg bare på noen opplevelser som jeg kommer på i farten, ikke nødvendigvis alle og ikke nødvendigvis de beste spillene jeg har spilt. Killzone1(Ps2): På en av de siste banene når man er oppe på en romstasjon. Du har kjempet deg gjennom all slags dritt og endelig kommer du deg til et utsikt rom og snur deg litt til høyre. Der ser du vår kjære planet lyse opp atmosfæren blant tusenvis av stjærner i bakgrunnen, helt fantastisk tror det var første gang jeg så noe lignende i video spill. Når de i tilegg toppet hele sekvensen med fult av romskip som kriget med hverandre ble det helt orgasmic! ca:3:25 http://www.youtube.com/watch?v=BIod7kEzRvo&feature=related Battlefield 2: Bare sitte i et helikoptre med squad medlemmene dine mens dere flyr over slagmarken. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Final Fantasy 7, 8, 9, og 10. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Oblivion/Bioshock 1&2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå