SkyFish Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hei, jeg skal til Tyrkia på lørdag og vi (familien) kunne godt trengt et digital fotokamera... Jeg har hørt at det er ting som er billige i syden, gjelder det Tyrkia? Og hva kamera burde jeg velge? Det burde ha en god lagringskapasitet og rask lukketid så det kan brukes til å ta bilder av alt fra solfylte strender til vannscooter kjøring. Noen forslag? (hadde tenkt rundt 2-4000 kr) Trenger ikke være helt ny modell heller. Takker for eventuelle svar MVH Kenneth Lorgen Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Kjenne ein som kjøpte et kamera i spania.. Var på ein seriøs butikk og greie, men.... det va tomt inni!! :-? Så det e sikkert lurt å sjekke i butikken at det er ekte vare du får.. Vil forøvrig anbefale Ixus 400.. Har funka fint til mitt bruk, bortsett fra litt røde auge av og te, men ekje sikkert det funka SÅ bra for det du skal ha det til? Men det er ivertfall et lite, stilig og godt kamera (syns eg, ikkje drep meg fordet) 4mpx. btw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå