Nilsen Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Les mer Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Dette er vel en av de absolutt mest sexy strømforsyningene ute for tiden, fantastiske premier i kalenderen så langt, kudos!!! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Beste strømforsyningen DENNE SKAL JEG HA! Endret 4. desember 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ikke rart at HW sine servere er overbelastet nei... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Digget videoen! Håper jeg får premien i posten Lenke til kommentar
ThaBear Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Har vert mykje fine premier fram til nå, de slår vist på stortromma denne jula! Så langt kunne eg tenkt meg alle premiene Men vinner nok ikkje i år heller.. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Likte den introen! Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Sweet premie. Satser på å vinne den. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Måtte den beste mann, eller kvinne, vinne!(og forhåpentligvis er dette en såpass gavmild person at han/hun sender den til Me me me!)Konkurranse og konkurranse...Foruten om 3 enkle spørsmål så er det vel tilfeldigheter? Endret 7. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Bare meg som lurer på om at det i introen er sant? Hadde jo heller ikke gjort noe å om jeg vant dette! Kunne drevet tre maskiner med den! Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Den strømforskyninga der hadde vært noe ja. Når blir vinner trukket og hvor ser man hvem som vinner? Lenke til kommentar
Cypheria Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hm... Noen som prøver å ødelegge den gode juleånd ser jeg, uten å si noe mer så er Macintosh Classic siden på Wikipedia endret 5. desember kl. 01:09 i natt Så folk får grave litt dypere. Lenke til kommentar
Asken Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Så igjennom endringene og det eneste som ble gjort av den personen var å legge til "Licensing:". Lenke til kommentar
War Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg kjøpte denne i går hos komplett, skal ha en til så den må jo jeg vinne. Lenke til kommentar
zeillo Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Tok en sjekk i loggen hos wikipedia, og jo, det er noen som har endret årstallet Macintosh Classic ble gitt ut, etter det ble sagt her. At man stuper ned på et så lavt og umodent nivå bare for å ha større sjanse til å vinne konkurransen er helt utrolig. Hadde jeg vært admin hadde navn+adresse forbundet med IPen blitt bannet fra konkurransen og alle fremtidige som en lærepenge. Kilde: http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Macintosh_Classic&diff=400643442&oldid=400590450 Lenke til kommentar
Thorbear Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hm... Noen som prøver å ødelegge den gode juleånd ser jeg, uten å si noe mer så er Macintosh Classic siden på Wikipedia endret 5. desember kl. 01:09 i natt Så folk får grave litt dypere. Tok en sjekk i loggen hos wikipedia, og jo, det er noen som har endret årstallet Macintosh Classic ble gitt ut, etter det ble sagt her. At man stuper ned på et så lavt og umodent nivå bare for å ha større sjanse til å vinne konkurransen er helt utrolig. Hadde jeg vært admin hadde navn+adresse forbundet med IPen blitt bannet fra konkurransen og alle fremtidige som en lærepenge. Kilde: http://en.wikipedia....oldid=400590450 Har for lengst sluttet å stole på Wikipedia når det gjelder konkurranser, fordi det alltid er noen som endrer informasjonen som er relatert. Men wiki har en sånn fin kilde-funksjon, sånn at man enkelt kan slå opp kildene og finne det som faktisk stemmer Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hm... Noen som prøver å ødelegge den gode juleånd ser jeg, uten å si noe mer så er Macintosh Classic siden på Wikipedia endret 5. desember kl. 01:09 i natt Så folk får grave litt dypere. Tok en sjekk i loggen hos wikipedia, og jo, det er noen som har endret årstallet Macintosh Classic ble gitt ut, etter det ble sagt her. At man stuper ned på et så lavt og umodent nivå bare for å ha større sjanse til å vinne konkurransen er helt utrolig. Hadde jeg vært admin hadde navn+adresse forbundet med IPen blitt bannet fra konkurransen og alle fremtidige som en lærepenge. Kilde: http://en.wikipedia....oldid=400590450 Har for lengst sluttet å stole på Wikipedia når det gjelder konkurranser, fordi det alltid er noen som endrer informasjonen som er relatert. Men wiki har en sånn fin kilde-funksjon, sånn at man enkelt kan slå opp kildene og finne det som faktisk stemmer Det går helt greit å bruke Wikipedia, så lenge man passer på å sjekke historikken. Men joda det er helt sant, fryktelig barnslig å gjøre slik som dette, har vært borti at folk har gjort det tidligere år også, og de burde jaggu bli utestengt fra julekalendrene på alle søstersidene. Som en god lærepenge. Lenke til kommentar
Exodai Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 mmmm :O "sikle" Denne hadde vært nice sånn at jeg kunne få en GTX 460 til!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Tok en sjekk i loggen hos wikipedia, og jo, det er noen som har endret årstallet Macintosh Classic ble gitt ut, etter det ble sagt her. At man stuper ned på et så lavt og umodent nivå bare for å ha større sjanse til å vinne konkurransen er helt utrolig. Hadde jeg vært admin hadde navn+adresse forbundet med IPen blitt bannet fra konkurransen og alle fremtidige som en lærepenge. Kilde: http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Macintosh_Classic&diff=400643442&oldid=400590450 Bra jeg svarte før det der ble endra. Lavmål av personen som har gjort det. Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Denne er min!,så kan dere ta resten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå