invalid_user Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvorfor er RvP på midtbanen?! For det første suger han ræv i den rollen, for det andre må han inn i flere dueller, og dermed økes sjansen for at han nok en gang blir skadet. FFS. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Faen så mye upresist spill det er! Og hva faen gjør RvP på midtbanen lurer jeg og på. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Inn med Rosicky, dette funker ikke. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvorfor er RvP på midtbanen?! For det første suger han ræv i den rollen, for det andre må han inn i flere dueller, og dermed økes sjansen for at han nok en gang blir skadet. FFS. Wenger må omskolere han for at han skal få spilletid. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Det var en spøk, om du ikke skjønte det, Smågal. Dere har dog ingen god grunn til å være kjepphøye. Vi er på toppen av PL og sannsynligvis videre i CL. Dere er på 8. plass og spiller Europaleague. Just sayin'. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg syns heller RvP kan få spissplassen sin tilbake ettersom Chamakh er en veldig begrenset spiller og dessuten har fått alt for mye spilletid i det siste. Hvorfor er ikke Robin spiss? Jesus. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Det var en spøk, om du ikke skjønte det, Smågal. Dere har dog ingen god grunn til å være kjepphøye. Vi er på toppen av PL og sannsynligvis videre i CL. Dere er på 8. plass og spiller Europaleague. Just sayin'. Fremstod jeg som kjepphøy? Ingen grunn til å gå i skyttergraven min venn. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Arshavin er en bøtte med dritt altså. Det har jeg ment lenge nå. Han har spilt 2-3 ok kamper. Det er det. Det holder ikke. Denilson er så lite kreativ som det går an. Bra bytte. Nå er det Rosicky for Denilson asap. Endret 8. desember 2010 av -Lasse Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Det var en spøk, om du ikke skjønte det, Smågal. Dere har dog ingen god grunn til å være kjepphøye. Vi er på toppen av PL og sannsynligvis videre i CL. Dere er på 8. plass og spiller Europaleague. Just sayin'. Fremstod jeg som kjepphøy? Ingen grunn til å gå i skyttergraven min venn. Jeg mener selvsagt han som sendte meldingen til Roman. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, dette er så dårlig! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Nå bestemte dekoderen min seg for å laste ned en oppdatering. Har vært uten kamp i over 5 minutter nå, kanskje like greit. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Du har ikke gått glipp av så mye... Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Arshavin er en bøtte med dritt altså. Det har jeg ment lenge nå. Han har spilt 2-3 ok kamper. Det er det. Men likevel er han den Arsenal-spelaren med flest målpoeng, og den som har skapt flest målsjansar hittil i år. Ei bøtte med dritt er han ganske enkelt ikkje. Veldig frustrerande til tider, men vår mest effektive spelar. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 NYYYDELIG av Walcott! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 JADDA!!!! WALCOTT!!!! :love: Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 SUPER SUB, ELSKER DEG WALCOTT Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Faen i helvete da, jævla drittboks. Har gått glipp av begge våre mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå