Gå til innhold

CL: 08.12.10 - Arsenal v Partizan Belgrade, Ashburton Grove

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte å se kampen for å analysere motstanderen vår til mandag, men dette var litt av en borefest, så kutter tapene ved å gjøre noe annet til andreomgang.

Med tanke på motstanden dere møter kan jeg ikke si at jeg blir nevneverdig skremt. En dive er forskjellen på lagene til pause.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tenkte å se kampen for å analysere motstanderen vår til mandag, men dette var litt av en borefest, så kutter tapene ved å gjøre noe annet til andreomgang.

Med tanke på motstanden dere møter kan jeg ikke si at jeg blir nevneverdig skremt. En dive er forskjellen på lagene til pause.

Jau, dette var en trist forestilling. Synd håndballkampen er over hvis ikke kunne du sett på damene. Gratulerer på forhånd med seier på mandag ;)

EDIT: Siste setning var sarkasme for de som ikke skjønte det :p

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Kjørte hjem fra Gardermoen da jeg fikk en melding av en Liverpool-fan som ikke visste at jeg var bortreist: "Klasselag er dere!" - jeg spurte hva som skjedde, for jeg så ikke kampen, så svarte han "Ser på Arsenal-Partizan. Klasselag, rett og slett. Sånn fotball skal liverpool spille en dag ;)"

Så leser jeg denne tråden og lurer på om han lurte inn litt ironi i meldingen? Men hvordan skulle jeg skjønt det, jeg så jo ikke kampen. Nasri må redde oss igjen her.

Lenke til kommentar

Kjørte hjem fra Gardermoen da jeg fikk en melding av en Liverpool-fan som ikke visste at jeg var bortreist: "Klasselag er dere!" - jeg spurte hva som skjedde, for jeg så ikke kampen, så svarte han "Ser på Arsenal-Partizan. Klasselag, rett og slett. Sånn fotball skal liverpool spille en dag ;)"

Så leser jeg denne tråden og lurer på om han lurte inn litt ironi i meldingen? Men hvordan skulle jeg skjønt det, jeg så jo ikke kampen. Nasri må redde oss igjen her.

Garantert ironi. Vi har ikke skapt en dritt annet en straffen som RvP halvveis filmet seg til.

Det er klart noe som ikke fungerer som spillerne og formasjonen vi spiller. RvP i Fabregas rollen fungerer ikke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...