Benbjo Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Veldig billig straffe. Ingen tvil om at RvP hjelper veldig til der. Selv om vi har hatt ballen mest har vi ikke skapt en eneste stor sjanse. Det er ganske bekymringsverdig. Midtbanen mangler noe. Denilson er en sekk med dritt. Null kreativitet. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Enig, sammen med at Song har vært usynlig? Spesielt i angrepsdelen. Vi trenger en Wilshere eller Rosicky utpå der. Byttet burde komme allerede til pausen spør du meg. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Tenkte å se kampen for å analysere motstanderen vår til mandag, men dette var litt av en borefest, så kutter tapene ved å gjøre noe annet til andreomgang. Med tanke på motstanden dere møter kan jeg ikke si at jeg blir nevneverdig skremt. En dive er forskjellen på lagene til pause. 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Skuffende omgang dette, alt for lite tempo og fantasi. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Tenkte å se kampen for å analysere motstanderen vår til mandag, men dette var litt av en borefest, så kutter tapene ved å gjøre noe annet til andreomgang. Med tanke på motstanden dere møter kan jeg ikke si at jeg blir nevneverdig skremt. En dive er forskjellen på lagene til pause. Jau, dette var en trist forestilling. Synd håndballkampen er over hvis ikke kunne du sett på damene. Gratulerer på forhånd med seier på mandag EDIT: Siste setning var sarkasme for de som ikke skjønte det Endret 8. desember 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
thomit Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Slapp omgang. Skulle tro det var ManU eller Chelsea eller lignende middelmådige lag som spilte. 4 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 RVP har bevist i denne kampen at han ikke er noen offensiv midtbanespiller, flytt han opp som spydspiss der han hører hjemme og er klasse. Waste i den posisjonen han spiller nå i. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Han er helt klart kamprusten, og er med bare for å få en kamp i beina. No big deal. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Sagna har vært strålende. Edit: Sjokk. Endret 8. desember 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Fy faen, overbetalte drittspillere!! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Og der får vi som fortent for å spele som om vi allereie er vidare. Faen så forutsigbart. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Er det mulig?? Hva faen driver vi med der... Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Herregud. Skjerpings! -.- Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ræva, ræva, ræva. Nesten så det hadde vært interessant å prøve seg i EL... Bare nesten. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Kjørte hjem fra Gardermoen da jeg fikk en melding av en Liverpool-fan som ikke visste at jeg var bortreist: "Klasselag er dere!" - jeg spurte hva som skjedde, for jeg så ikke kampen, så svarte han "Ser på Arsenal-Partizan. Klasselag, rett og slett. Sånn fotball skal liverpool spille en dag " Så leser jeg denne tråden og lurer på om han lurte inn litt ironi i meldingen? Men hvordan skulle jeg skjønt det, jeg så jo ikke kampen. Nasri må redde oss igjen her. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Velkommen tilbake, Roman! Liverpool-supportere har ingen rett til å uttale seg om CL-kamper. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Kjørte hjem fra Gardermoen da jeg fikk en melding av en Liverpool-fan som ikke visste at jeg var bortreist: "Klasselag er dere!" - jeg spurte hva som skjedde, for jeg så ikke kampen, så svarte han "Ser på Arsenal-Partizan. Klasselag, rett og slett. Sånn fotball skal liverpool spille en dag " Så leser jeg denne tråden og lurer på om han lurte inn litt ironi i meldingen? Men hvordan skulle jeg skjønt det, jeg så jo ikke kampen. Nasri må redde oss igjen her. Garantert ironi. Vi har ikke skapt en dritt annet en straffen som RvP halvveis filmet seg til. Det er klart noe som ikke fungerer som spillerne og formasjonen vi spiller. RvP i Fabregas rollen fungerer ikke Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Velkommen tilbake, Roman! Liverpool-supportere har ingen rett til å uttale seg om CL-kamper. Sant det, siden dere har vunnet den cupen så mange ganger og Liverpool ikke. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Comedy gold haha. Velkommen tilbake, Roman! Liverpool-supportere har ingen rett til å uttale seg om CL-kamper. Sant det, siden dere har vunnet den cupen så mange ganger og Liverpool ikke. 1-0 til smågal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå