MartinF Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hei hå, må ha denne i mine innlegg Tipper 3-0 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Knasker piller for å bli frisk til helga så spørs om jeg klarer å holde meg våken igjennom hele kampen, satser på det men merker allerede nå at jeg sliter med og holde øyelokkene oppe. Dette her blir seier, til slutt. Vi tar som vanlig for lett på det hjemme og fucker det til i førsteomgang før vi snur det i andre. Lenke til kommentar
majiiis Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Det er litt angst når en gjerne vil følge med på kampen. Har en tendens til å gli inn mye annet i kjeften på kommentatorene, som absolutt ikke er relevant (eller interessant). 4-1 tipper jeg Endret 8. desember 2010 av indiska Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 5-1 Book it! Håper RvP får igang maskineriet nå. synes det begynne rå bli på tide. Fint å se Gibbs på banen, og i likhet med Le Professeur, håper jeg han blir fast inventar. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 For en latterlig gjeng med bavianer Viasat har klart å ansette ... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 For en latterlig gjeng med bavianer Viasat har klart å ansette ... Det finner du ut først nå...? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Viasat studioet er så inni skogen fælt. Han "facebook" fyren er seriøst det menneske jeg misliker mest på denne jorda, selv foran Steven Gerrard, Saddam Hussein og islamister. Fjols Endret 8. desember 2010 av Goldwing 3 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Blir like overrasket hver gang. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Enig med Goldwing. Facebook fyren er så sinnsykt irriterende og kunnskapsløs. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Hvem er Facebook-fyren? Han idioten som nettopp påstod at Arsenal ikke er gode nok fordi de ikke har vunnet like mange troféer som Barca? (*facepalm*) 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Haakon Lunov er navnet. Han er spillerutvikler i Odd Grenland tror jeg. Ikke merkelig at han er ufyselig dersom han er fra Skien. (Får håpe det ikke er noen derfra her på forumet ) Endret 8. desember 2010 av Maefteda 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Facebook-fyren er håpløs Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Han ja. Argh, herre ... Lenke til kommentar
laurell Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 "Experten" ja... off.. men skal ikke plages så mye mer med han, for nå er det kampstart , vekk med pensumbøker for en liten stund Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Denílson har blitt skinhead! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Spillerne som går på banen for Arsenal hadde vunnet færre trofeer enn spillerene som går på banen for Barca sammenlagt var det vel han sa, men uansett idiotisk sammenligning. Hele Viasat gjengen krangler jo nærmest om å få komme med den ene dumheten etter den andre. Endret 8. desember 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 Spillerne som går på banen for Arsenal hadde vunnet færre trofeer enn spillerene som går på banen for Barca sammenlagt var det vel han sa ... Nei, han sa at Arsenal kun har vunnet 25 troféer, mens Barca har vunnet flere hundre. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Herrefred så mange tomme seter. ser jo nesten halvfullt ut :S Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Spillerne som går på banen for Arsenal hadde vunnet færre trofeer enn spillerene som går på banen for Barca sammenlagt var det vel han sa ... Nei, han sa at Arsenal kun har vunnet 25 troféer, mens Barca har vunnet flere hundre. Ok, da må jeg ha hørt feil sikkert, for slik oppfattet jeg det. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Meget fornøyd med jobben Chamakh gjør hjemover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå