Ratleto Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Takk for nok et hyggelig treff, folkens. T.o.m. Eivind dukket jo opp underveis. Mine bilder fra idag: Hjallis har startet med foto Litt bokeh, for første gang gjort bevisst fra min side Duer som sirklet over oss Det ble ikke så bra som jeg håper (vanskelig å holde kameraet til Helena helt stødig foran), men ideen var i alle fall der. Lenge siden Runar (Sille) har vært med, så da tok jeg et bilde for ham. Glossy vindusnisse Endret 4. desember 2010 av Ratleto Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg klarte ikke å holde meg unna vet du Utstilling Julelys Mer julelys Is Nova Stjerner? Nordre gate (15 sekunder lukkertid, og folkene er borte) Benk Lenke til kommentar
Epp Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg klarte ikke å holde meg unna vet du Ble enda mer misunnelig på D7000 kameraet ditt etter bildene. Vanvittig iso... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Noen foreløpige...(får jo egentlig prestasjons-problemer sammen dere...) Freiatak og Vinterblad: Utlån av kamera til Hjallis og Vegg til Vegg: Trondhjems Sparebank: Bank-gulvet: I taket Jordbærpikene: Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Takk alle for igår! Hyggelig, men kaldt (i hvert fall i begynnelsen). Fikk masse å gjöre så jeg har ikke sett så nöye på deres bilder, men håper få tid til det ikveld. Her er noen av mine. Tatt med 5D: S95: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Interessante motiver? Vindus-jul: Hva ser Helena? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hva ser Helena? Godt spørsmål. Resultatet ble vel som vanlig bra. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 He he, takker! Det ble dessverre ikke bra. Eivinds julelys ble mye bedre. Randi, Interessante motiver? nr. 2 ble morsomt! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 He he, takker! Det ble dessverre ikke bra. Eivinds julelys ble mye bedre. Randi, Interessante motiver? nr. 2 ble morsomt! :!: Interessante motiver...synes jeg også..det ser ut som alle leter fortvilet etter et motiv, det var jo ikke så mye der akkurat da. Ja, Eivind hadde et flott, det han kaller Stjerner.... Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Wow, veldig flotte bilder! :!: Dere er flinke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå