Rmatt Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Står helt fast her. Får ikke lagt ut bilde i emne akamsbrukenes bilder. Får bare beskjed om at den filendelsen ikke er tillatt på forumet. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Helst uploader direkte her på serveren, eller linker til et bilde som slutter på .jpg. Hva slags filtype prøver du å laste opp? Eller hvilken url prøver du å linke til? 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Hvilken form for prosessering/programvare gjør du med bildene før du prøver og legge dem ut ? Og er bildefilene over 200 MB ? Husk også maks oppløsning på 1280 pixel,selv om det ikke har noe med opplasting-problematikken og gjøre Endret 5. desember 2010 av Nautica 1 Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Helst uploader direkte her på serveren, eller linker til et bilde som slutter på .jpg. Hva slags filtype prøver du å laste opp? Eller hvilken url prøver du å linke til? Prøvde å linke til hjemmesiden min, men der slutter bildene med tall. Så der ligger vel kansje problemet, men hvordan laste direkte til serveren her? Bruker nikon viewNX2 til prossering og/eller photoshop til litt justering. Filene er nok for store. Skal prøv og gjør de mindre, hvis jeg får til og laste direkte opp Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hvis du skal ha bilder her - resize til maks 1280 i bredden og maks 1024 i høyden - og lagre som .jpg. Enkelt å laste opp her - bruk full editor og opplaste-funksjonen. Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hvilken form for prosessering/programvare gjør du med bildene før du prøver og legge dem ut ? Og er bildefilene over 200 MB ? Husk også maks oppløsning på 1280 pixel,selv om det ikke har noe med opplasting-problematikken og gjøre Et bilde på 200 MB er da grusomt stort TS- mest sannsynlig har du et bilde i feil filformat. F.eks psd. Konverter til .jpeg så tenker jeg det skal gå bra. Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Hvis du skal ha bilder her - resize til maks 1280 i bredden og maks 1024 i høyden - og lagre som .jpg. Enkelt å laste opp her - bruk full editor og opplaste-funksjonen. Fikk til å legge ut et bilde. Fikk også til å gjør det mindre. Takk for tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå