Gå til innhold

Hvordan sette inn bilde i akamsbrukenes bilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken form for prosessering/programvare gjør du med bildene før du prøver og legge dem ut ?

Og er bildefilene over 200 MB ?

Husk også maks oppløsning på 1280 pixel,selv om det ikke har noe med opplasting-problematikken og gjøre :)

Endret av Nautica
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helst uploader direkte her på serveren, eller linker til et bilde som slutter på .jpg.

Hva slags filtype prøver du å laste opp? Eller hvilken url prøver du å linke til?

Prøvde å linke til hjemmesiden min, men der slutter bildene med tall. Så der ligger vel kansje problemet, men hvordan laste direkte til serveren her?

Bruker nikon viewNX2 til prossering og/eller photoshop til litt justering. Filene er nok for store. Skal prøv og gjør de mindre, hvis jeg får til og laste direkte opp :blush:

Lenke til kommentar

Hvilken form for prosessering/programvare gjør du med bildene før du prøver og legge dem ut ?

Og er bildefilene over 200 MB ?

Husk også maks oppløsning på 1280 pixel,selv om det ikke har noe med opplasting-problematikken og gjøre :)

Et bilde på 200 MB er da grusomt stort :whistle:

TS- mest sannsynlig har du et bilde i feil filformat. F.eks psd. Konverter til .jpeg så tenker jeg det skal gå bra.

Lenke til kommentar

Hvis du skal ha bilder her - resize til maks 1280 i bredden og maks 1024 i høyden - og lagre som .jpg.

Enkelt å laste opp her - bruk full editor og opplaste-funksjonen. :)

Fikk til å legge ut et bilde. Fikk også til å gjør det mindre. :new_woot:

Takk for tips.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...