Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal

Latias

94 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klubb i krise, hohoahahah. Hvor mange ganger har ikke det blitt sagt? Og forresten, hvilken kuk har penetrert Evra egentlig? Hver gang vi møtes sier han noe provoserende om Arsenal. Vi har hatt en del store franske spillere i klubben vår de siste åra, og Arsenal er generelt sett ganske høyt respektert i Frankrike, so why all the hate? Nå forstår jeg at han spiller for Man.Utd., men til og med Nani klarer å finne frem respekten foran denne kampen. Hadde ikke noe i mot Evra før baby-kommentarene, men helt siden da har han stått på min cunt-liste. Jaja, rivalisering er godt det.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Rosicky over Arshavin. Om han scorer eller ikke gir han alt i hver jævla kamp. Vi trenger spillere med lidenskap for spillestilen.

Men Arshavin har egenskapen av å plutselig dukke opp og gjøre noe sånt, spesielt i storkamper. Ja, han blir ofte anonym og lat, men han er utrolig effektiv og uforutsigbar. Tidligere har vi dessuten sett at Nasri og Rosicky på hver sin kant funker heller dårlig.

Storkamper? Song har også mulighet til å slå til og score ut av lite. Selvom du har rett i at han kan glimte til synes Arshavin varierer alt for my i prestasjoner. Ekstremt mange feilpassninger i CL-kampen på onsdag. Når det er sagt skal det sies at han står med mange assist som kan bli viktige på mandag. Han kan bli en joker, men også en sinker.

Lenke til kommentar

Evra said Arsenal were 'babies' two seasons ago. Three months later Arsenal beat Utd at Emirates. So Evra got beaten by babies? Impressive.

- J. Sanderson

Hvem vant ligaen? Hvem slo dere ut av CL? Hva har dere utrettet? Jo, ikke en dritt. Evra har helt rett.

At dere vant én kamp eller to på hjemmebane 2-1 for et par år sida, ohho, det gjør dere til en monstermotstander og det motbeviser selvsagt alt Evra sier.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Evra said Arsenal were 'babies' two seasons ago. Three months later Arsenal beat Utd at Emirates. So Evra got beaten by babies? Impressive.

- J. Sanderson

Hvem vant ligaen? Hvem slo dere ut av CL? Hva har dere utrettet? Jo, ikke en dritt. Evra har helt rett.

At dere vant én kamp eller to på hjemmebane 2-1 for et par år sida, ohho, det gjør dere til en monstermotstander og det motbeviser selvsagt alt Evra sier.

Det er ikke poenget. Poenget er at Evra er en cunt. Arsenal var, og er fortsatt, et lag som er i stand til å slå United. At Evra kaller oss babyer viser bare at han mangler klasse.

Å si at Arsenal er en klubb i krise er bare latterlig. Vi er en av verdens rikeste klubber og når nye overskuddsrekorder hver sesong. Vi har kommet videre fra gruppespillet i CL elleve år på rad. Våre beste spillere er fortsatt unge og vil bare bli bedre, og dessuten har vi supertalenter i alle ledd. Vi topper tabellen og er i semifinalen i ligacupen.

Jeg vet ikke om Evra bare prøver å provosere, eller om han rett og slett ikke har peiling på hva han prater om. Uansett er jeg glad for at vi ikke har slike idioter i Arsenal.

Endret av Le Professeur
  • Liker 4
Lenke til kommentar

- J. Sanderson

Det er ikke poenget. Poenget er at Evra er en cunt. Arsenal var, og er fortsatt, et lag som er i stand til å slå United. At Evra kaller oss babyer viser bare at han mangler klasse.

Å si at Arsenal er en klubb i krise er bare latterlig. Vi er en av verdens rikeste klubber og når nye overskuddsrekorder hver sesong. Vi har kommet videre fra gruppespillet i CL elleve år på rad. Våre beste spillere er fortsatt unge og vil bare bli bedre, og dessuten har vi supertalenter i alle ledd. Vi topper tabellen og er i semifinalen i ligacupen.

Jeg vet ikke om Evra bare prøver å provosere, eller om han rett og slett ikke har peiling på hva han prater om. Uansett er jeg glad for at vi ikke har slike idioter i Arsenal.

Fuck yeah!

Lenke til kommentar

Jeg kan forstå hva han mener. I de senere årene har ikke Arsenal vært en trussel, til tross for fin fotball. De siste to sesongene til Arsenal har de ikke en gang vært i nærheten. Personlig tror jeg selv at Arsenal kan bli en trussel denne sesongen, men det overrasker meg ikke om de faller sammen etter jul. Evra er vel dessuten kjent for å fyre opp før de store kampene.

Lenke til kommentar

Ser Evras argumenter. Han sier dessuten at vi kan tape, men at dere ikke kommer til å vinne titler. De to siste sesongene deres i Premier League har vært katastrofalt dårlige, dere har mye å bevise.

Katastrofalt dårlige med en 4. plass og en 3. plass? Ja jøss. Skulle tro vi lå under øverste halvdel av tabellen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Haha, fy faen Evra en dum. Lurer på hvor lenge han tenkte på de kommentarene før han fyrte løs. De fleste av oss Arsenal supportere ser selvfølgelig humoren bak det dårlige forsøket på og provosere :) Men bare bra Man U supporterne også kan kose seg litt før kampen, de er nok ikke særlig blide etter.

Lenke til kommentar

Det var jo ikke et dårlig forsøk på å provosere i det hele tatt? Det har jo kommet hundre-og-kukk sippete innlegg fra Arsenal-fansen, og det kun på en halv dag!

Dere virker alle som premenstruelle ludders. "Er du sur? NEI...."

Endret av The Hoff
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Han har latterliggjort seg selv i større grad enn han har provosert meg, i hvert fall.

Mye tyder på at Wenger ikke vil gamble med Cesc. Han var også misfornøyd med vårt offensive spill på onsdag. Jeg tipper at han starter med Rosicky i Cesc-rollen, og at RvP starter på topp.

Det var en stille og kjedelig dag på jobb i går, så jeg brukte hele dagen til å tenke på kampen. Gud bedre, jeg gleder meg. Hvis jeg får tid, kommer jeg til å skrive en liten analyse av Arsenal-laget jeg tror vil starte i løpet av morgendagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...