Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal

Latias

94 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Goldwing: Har pløyd meg igjennom innlegget ditt nå, svært mye bra skrevet. Du er bedre når du ikke prøver å fremstå så vanvittig badboy. ;) Eneste jeg reagerte på var at Patrick Vieira ikke var en briliant spiller, men det må du få lov å mene.

Lykke til, måtte det beste laget vinne på mandag.

Ha! Vinner vi gir jeg blanke i om vi var best. Det eneste jeg kan gi dere er at jeg håper på en god dommer og at ingen blir skadet.

Her er vi enige.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, tilnærmet toppet lag er det jo, selv med Rafael, Fabio, Amos, Anderson og Park. Som jeg skrev i den aktuelle kamptråden så er CL-kamper hvertfall helt høl i huet å dømme form etter. Vi har en 20 +/- sjangser mot et organisert Valencia. Det er absolutt ikke dårlig. Mye tilfeldigheter og om og men.

Lenke til kommentar

Tja, tilnærmet toppet lag er det jo, selv med Rafael, Fabio, Amos, Anderson og Park. Som jeg skrev i den aktuelle kamptråden så er CL-kamper hvertfall helt høl i huet å dømme form etter. Vi har en 20 +/- sjangser mot et organisert Valencia. Det er absolutt ikke dårlig. Mye tilfeldigheter og om og men.

Det er klart. Dere er fortsatt favoritter. Øker dog Arsenals vinnersjanse til 15-20%.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...