Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal

Latias

94 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for kampen. Begge lagene var langt under pari og var preget av mange feilpasninger. Heldigvis hadde vi et midtforsvar som var sykt (som vanlig) og vi hadde også god kontroll på midtbanen. En fryd å se på Andy for tiden. Virkelig flott å se etter at han var helt ute av form og involvert i bilkrasj ved sesongstart. Park har hatt en elendig sesongstart, men viser nok en gang at han er tilbake i toppslag. En mann for de store anledningene. Rafael blir bare bedre og bedre for hver kamp som går. I dag var han rå framover, og hadde full kontroll på Arshavin bak. Rooney var skuffende, men tror det ligger i at han spilte alene på topp. Håper egentlig på en litt mer offensiv formasjon mot Chelsea, men tror vi ender opp med det samme laget der også.

Når det gjelder Arsenal, så må jeg si jeg ble imponert over PIG i målet. Dette minner meg veldig om debutkampen til vår PIG (Kuszszsak elns.) mot Arsenal. Også han stod en god kamp, reddet straffe, men endte opp med å tape kampen 1-0. Håper for Arsenals del at tar steget opp og blir en god keeper.

Og så må jeg bare beklage for Shawcross-kommentaren under kampen. Ting blir intenst under kamp at det blir vanskelig å kontrollere seg. Var ikke meningen å kødde med skaden til Ramsey. Så beklager for den.

Lenke til kommentar

Er sjokkert. Siden folk tydligvis liker bedre å sitte på diskusjon under kampen enn å faktisk følge med så har jeg bare lest 2 sider. Tilbake til poenget! Ingen har klagd på Clichy! Han er jo alltid nr.1 syndebukk! Nå syns jeg langt ifra at Clichy var noe dårligere enn resten, og klarte seg som regel bra mot Nani. Målet kan han ikke klandres for.

Leste så vidt også at noen mener at Arsenal spiller som Stoke. Noen må slite med hukomelsen om de ikke husker Rio sitt karatekick i magen til Bacary. Verken frispark eller kort. Fletcher skulle også vært booket, men det skjer jo aldri. Takk for meg god natt og dra til helvete! :wallbash:

Lenke til kommentar

En lite fantastisk kamp av United. Arsenal spilte vel opp mot sitt beste (?).

Personlig synes jeg Park spiller under par, men så scorer han også vinner målet (noe han vanligvis gjør i kamper han ikke har dagen i..). Fletcher har viljen, men maglet evnene, og Carrick hadde nok en kamp uten et offensivt fiber i kroppen.

Evra ser ut til å ha funnet formen igjen. Rafael gjør en god kamp. Midtforsvaret er bunnsolid - Rio skulle forøvrig hatt et gult for "talkingen" sin.

Nani har full kontroll på Clichy, og det er synd han ikke tar en overstegsfinte før han prøver å skjære inn. Clichy ville gått på alt av finter i går...

Ando blir bedre og bedre. Kanskje han kan få litt skuddtrening av Scholes før Scholes legger opp?

Rooney er ikke i form. Kjefter på alt og alle, og ser ikke ut som godgutten fra i vår. Formen ser derimot stigende ut, og han evner i alle fall å ta imot en ball. Synes forøvrig han var langt bedre mot Blackburn, men alle så vel bedre ut mot Blackburn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...