Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal

Latias

94 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enkel seier. Wenger glemte å slå av barnesikringa før han slapp guttene sine ut på Manchester plenen.

I grunn en jævlig dårlig kamp av oss også, seriøst. Men resultatet er nydelig.

Nani og Rooney hadde hver sin stinker og Ando må seriøst bli bedre i og rundt 16m.

Edwin 6 ingenting å gjøre

Rafael 9 leker greit. Motm.

Vidic 8 vanlig

Rio 8 vanlig

Evra 7

Nani 6

Anderson 8+

Carrick 6+

Fletcher 6-

Park 8+

Rooney 4-

Lenke til kommentar

Klassisk safe 1-0 match for Man Utd. Lite spenning i både kamp, og muligheten for Arsenal gull. Er ikke imponert av det jeg ser. Håpløs sluttspurt, der angrepet forbereder seg på pumping av baller oppover, mens forsvarerne løper 20-30 meter, får dårlig tid og gjør feil.

Er ikke første gang vi ser dette av Arsenal, men tror Man Utd skal ha litt av æren. De er ekstremt gode til å ødelegge spill. Utrolig rutinerte og disiplinerte. Arsenalspillerne blir ekstrem frustrerte og det hjelper lite.

Nani>Clichy også idag. Når tar Wenger hintet?

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Vi vinner fortjent, men fy faen det var som å sjå to Adeccoligalag som kjempar for å unngå nedrykk. (Ja eg er litt streng mot adecco-laga) Det må vere ny verdensrekord i feilpasningar og dårleg spel. Heldigvis for oss er det mot eit arsenal-lag som nesten ikkje skaper noko som helst, og vi bør strengt tatt putte minst ein gong til i tillegg til straffa. Å gje frå seg ballen så enkelt som vi gjer til tider er fullstendig hårreisande og på slike dagar ville vi blitt straffa av dei 18 andre laga i PL, så det var nok ein grei dag å møte Arsenal. Satt med følelsen at Rooney skulle bomme i dag, tredje på rad med det tilløpet og han prøvar å sette i venstre, men denne gongen skulle den altså opp. Genialt!

Gla for at vi vinner i dag, men det er så vilt langt igjen til toppnivået vårt.

Forresten så skal Rio ha eit klart gult kort. Raudt ville vere strengt for han går farleg opp, men går også 100%på ballen. Liknar på Eboue mot oss for nokre år sidan, men han brydde seg ikkje om ballen.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Ahhhhh, så hinsides deilig! Samtidig noe så for jævlig nervøst. Holdt på å slå av på slutten. Faen at Rooney skal ta så av på straffen.

Uansett, top of the league! Mulig 5-poengsledelse er så jævla deilig.

Chelsea til helga, og da må spillet opp.

Lenke til kommentar

Det er ikke resultatet som skuffer meg i dag. Det er vår totale mangel på vinnervilje. De siste 20 minuttene burde vi ha presset på med alt vi hadde, men vi stod heller og sentret ballen rundt 16-meteren til United, og brukte evigheter på å komme til innlegg. Det blir ikke bedre når Sagna bruker evigheter på å ta kastet vi fikk to minutter på overtid. Utrolig skuffende kamp.

Dette er dog ingen krise for vår del. Ikke i det hele tatt. Vi er fortsatt på 2. plass på tabellen, med i CL og superfavoritter til å vinne ligacupen. Van Persie og Fabregas er snart tilbake for fullt, og vil bli veldig viktige i juleprogrammet. Diaby nærmer seg et comeback, og Vermaelen kommer tilbake på nyåret. Manchester United på Old Trafford, Liverpool på Anfield, Manchester City på City of Manchester Stadium og ikke minst Chelsea på Stamford Bridge er overstått. Vi har fortsatt en kjempestor mulighet til å ta gullet, men bare hvis spillerne våre virkelig vil ta det. De ville de tydeligvis ikke i dag.

Takk for kampen, United-supportere. Dere vant fortjent.

• Liker 3
Lenke til kommentar

[quote name=TomWhittaker' timestamp='12922777

96' post='16630025]

Ser ikkje heilt korleis dette var men vs. boys når ein ser på oppførselen til Evra og Fletcher tidlig i kampen.

Haha,du er dum du.Hvor mange frispark lagde egentlig Arse i første omgang? Griselag,fikk som fortjent.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Hvis det er en ting jeg hater mer enn å tape poeng mot United, er det å se en glad United supporter. For de bare gni det inn, uansett. En hvilken som helst annen supporter kan faktisk vise medfølelse, men ikke the Red Devils/Army eller hva de liker å kalle seg.

Dette er ikke noe man bare ser i kveld eller i morgen, men gjerne resten av uka og måneden. Noe som er United supporter i et nøtteskall hvor jeg bor er å bore seg under huden din og spre faenskap. DERFOR hater jeg Man Utd.

Er det rart jeg drekker?

Hadde egentlig lyst til å skrive mere skit, men det er ikke nødvendig :)

Men en ting, det å være glad er her normalt og allright, og for all del, kos dere! Alt i alt det beste laget. Gratulerer!

The Hoff: HAHAHAH

Endret av stizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...