Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal

Latias

94 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Verdens desidert beste venstreback ble avslørt der gitt.

1. Evra

2. Cole

3. Capadevila

4. Clichy

Clichy har tapt seg noe vanvittig.. setter Gibbs ovenfor Clichy, men dessverre er han skadet hele jævla tida. Clichy er så ufattelig svak når det gjelder å la spillere får legge innlegg. Så og si 90% av målene kommer fra han sin venstreside.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Si meg, har arsenal kjøpt Espen Johnson som keepertrener? Makan til usikker fotarbeid har jeg ikke sett på lenge. Og Arshavin er rett og slett ræva, vært det store deler av sesongen.

Ellers en grei kamp så lang. Howard Webb er jaggu en god dommer. Tipper fremdeles på uavgjort.

Flott mål btw.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Skuffet over vår omgang, altfor dårlig på midten! Fletcher har en stinker men gjør opp med mye passion.

Så fort gunners setter på RVP, smeller vi innpå Berbalove.

Anderson EIER midtbanen.

Edit. og ja, soleklar straffe. Fuck off webb. Feige homse.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Arsenal spiller ikke stygt, det skal de ikke ha hengende over seg! :whistle:

Det er en forskjell på å spille stygt og å ha noen ufine taklinger. Nå virker det som 'dette stygtspillende Arsenal laget' blir satt oppimot Wenger's kommentarer og hauset så til de grader opp.

Grei kamp hittil, United sliter med å kontrollere og er elendige på å senke tempoet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ganske ræva omgang fra begge lag, men likevel er Arsenal klart verst. Szszszsz er ikke trygg for 5 øre, og det sprer seg blant resten ser det ut som. Feilpasninger an mass. Fabregas eller RvP trengs for å endre på dette for Arsenal tror jeg.

For Man Utd gjelder det egentlig å fortsette med det samme, men luke ut alle de dumme feilene de gjør. Fletcher må ta seg opp betraktelig, Carrick også. Den svake midtbanen deres blir avslørt, og bare en god Anderson holder det i gang. De har uansett kampen i sin hule hånd.

Håper på langt større underholdningsfaktor i andre omgang. Og kjenner jeg PL rett, er det stor mulighet for det. Første omgang bør hvertfall ikke være representativ for nivået på balløyas to beste lag, for dette var ganske dårlig.

Lenke til kommentar

Bare meg som er imponert over Rafael i dag? Bra med fremover, og sikker som banken bakover. Klassespiller.

Rooney er veldig alene i front, og jeg irriterte meg lenge over hvor lite Park fikk til. Plutselig vinner Rooney en hodeduell, Nani legger inn og Park scorer som Hernandez..

Arsenal kaster vel inn van Persie og Walcott etterhvert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Fullt fortjent, dere skaper mest og er det beste laget. Vi ser farlige ut mange ganger når vi kommer i angrep, men vi greier jo faen ikke gjøre noe utav det. Har nok bevegelse og løp, men vi er ikke presise nok.

Arshavin må lære seg og skyte, to lumper av noen skudd var det eneste han fikk utav omgangen.

Skuffende første omgang.

Lenke til kommentar

Det er altfor mange balltap i dag. Fletcher gjer mykje rart utpå der, Park ser ikkje ut som at han vokna heilt før han scorte og ellers har det vore mykje varierande greier utpå der. Nani må bli litt meir direkte, for då sliter Clichy med ein gong. Blir jo sparka ned kvar gong han prøver, så forstår forsåvidt at han er litt skeptisk. Ando gjer mykje bra, men mister også ballen litt unødvendig. Skal ha kudos for å i det minste prøve å drive oss oppover i bana. Det kunne fort blitt straffe, men den skjønnsmessige vurderinga i leiligheita (to United og ein Newcastle) var at det var ein 50-50 og greit at Webb lar vere. Syns også han gjer det bra med å prøve å holde korta i lomma lengst mogeleg, men etterkvart så blir det nødvendig å leite dei fram.

Lenke til kommentar

Haha, Fletcher, du gjør mye rart om dagen, men fytti grisen for en innstilling og lidenskap, fantastisk å se.

Helt greit med 1-0 ledelse, kunne godt ha vært to, men Arsenal er ihvertfall ikke i nærheten. Snytt for straffe ble vi og. Nani har som vanlig Clichy i baklomma.

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...