Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal

Latias

94 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner jeg Wenger rett, starter Fabregas. Noe annet ville vært dumt, med mindre han mener det er for stor risiko. Hadde ikke skadet og sitt Premier Leagues beste midtbanespiller rive i stykker stakkars Manchester United.

Jeg tipper han starter på benken. Kommer kanskje på alà Villa-kampen ifjor, uten at jeg tror han kan klare å "ordne" opp slik han gjorde da. Jeg er forøvrig likegyldig til hvorvidt han starter eller ikke. Heller en hardtarbeidene Rosicky enn en Fabregas i dårlig form. Det beste hadde selvfølgelig vært en Fabregas i form, men det er lite sannsynlig.

Endret av Urmaker
Lenke til kommentar

Laget var nesten som forventet. Så for meg alt bortsett fra Carrick. Park var ikke ønsket, men at han ville spille var ikke utenkelig. Typisk med Park-mål og total rævkjøring av Sagna i dag.

I dag blir det 2-1 eller 3-0. Enten kommer vi under på grunn av elendig første halvdel av 1. omgang, hvor vi henter det inn etter hvert. ELLER, så kjører vi på fra start og får tidlige mål. Nani får storkose seg med dribleraid, slik som sist oppgjør.

BRING IT!!

Lenke til kommentar

Hva faen Wenger? Hvorfor får Wilshere rollen til Rosicky? Jeg kan forstå Denilson - Song, men Rosicky forjtener da vitterlig å starte..

Edit:

arseblog arseblog

RT @DTguardian: #AFC line-up v #MUFC: Szczesny, Sagna, Koscielny, Squillaci, Clichy, Song, Wilshere, Nasri, Rosicky, Arshavin, Chamakh

Rapportert lag på Twitter. Ser ut til laget til Gold er feil.

Endret av Big Tone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...