Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal

Latias

94 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, elsker tråden, så jævla mye usakelig at jeg hadde passa perfekt inn, damn you!

Er det noen her som har et problem med kamptråden? Nei.

Mods fra sosialforumet kan holde seg unna, dette er fotball og det betyr banter og rivalisering.

Enig, har lagt merke til at det i det siste har kommet flere moderatorer "utenfra", jævlig irriterende.

Lenke til kommentar

Chiles gruvearbeidere = Alexis Sanchez :dribble:

Kjenner at jeg er klar for match nå, come on boys lets 'av it!

Edit @ Smågal. Ja, de kan fucke off, pardon my french. Maktsykt forumpoliti er ikke velkomne i bingen vår. Provoserte meg en smule når du mfl ble utestengt for nada her om dagen. Blir så random å plukke ut noen som en uskyldig Joey Barton når alle oppfører seg like "ille", fordi en hårsår yid har gått awall på rapportertknappen.

Siden 2007 har jeg rapportert et innlegg her på fotball-delen av forumet, det var ditt håpløse personangrep etter at du kokte over som vanlig.

edit: Nei forresten, tror jeg har rapportert tre innlegg til, et der du kalte meg for pedofil og et for en stund tilbake siden da noen gikk over styr med rasistiske ytringer som ikke hadde et døyt med diskusjonen å gjøre. I tillegg ba jeg moderatorene om å utvise samme prinsipp for moderering i de respektive klubbers tråder. Ikke beskyld meg for å være skyld i andres utestengelse fra forumet, verken direkte eller gjennom insinueringer, ok?

Endret av Solaar
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Kjenner jeg Wenger rett, starter Fabregas. Noe annet ville vært dumt, med mindre han mener det er for stor risiko. Hadde ikke skadet og sitt Premier Leagues beste midtbanespiller rive i stykker stakkars Manchester United.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...