Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal

Latias

94 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det snart klart for avreise til Fotballpuben i Bergen. Veldig originalt navn forøvrig. Skal bli godt å pælme nedpå et par brune før sendinga begynner. Har en god følelse, dessverre betyr ikke magefølelse en jævla drit for utfallet. En ufortjent 0-1 hadde vært fantastisk. Resultatet er alt for meg ikveld.

Lenke til kommentar

Aaah, mandagskamp føles ikke lenger like dårlig. Blir jævla digg med kamp i dag, spesielt da det ikke er Stoke vi møter.

Spennende om Fergie går for en feig 4-5-1 eller den deilige komboen med Berbatov og Rooney i en 4-4-2.

Håper på:

VdS

Rafael - Vidinand - Evra

Nani - Scholes/Shits on Fabregas - Fletcher - Giggs

Berbatov - Rooney

Ser for meg at Fergie felger Park midt oppi lagoppstillingen en plass, men det får så være.

Oppvarming med sesongavslutning av Dexter nå.

Endret av Vamos
Lenke til kommentar

Når har Robin Van Persie sist spilt en god kamp. Forferdelig oppskrytt spiller. Som Brunt i WBA bare eldre.

Før skaden han pådro seg i fjor var han i sitt livs beste form. Scoret mye og var vitkig for Arsenal. Etter den skaden ting i hovedsak dalte for Arsenal. Så med tanke på kamper spilt er det kanskje 4-5-6 kamper siden.

Edit: Arsenal - Tottenham 3-0. Scoret to mål og snurra rundt med King og Bassong. Det var to kamp i mellom denne og landslagskampen hvor han ble skada. I disse bidro han med 3 assist. Noe mer du lurte på?

Endret av Elastico
Lenke til kommentar

Når har Robin Van Persie sist spilt en god kamp. Forferdelig oppskrytt spiller. Som Brunt i WBA bare eldre.

Er helt enig. Det er over ett år siden han var i en form verdt førsteslagspill. Han lever så til de grader på navnet.

Helt enig at han må spilles i form, men dette er ikke kampen han skal det.

Lenke til kommentar

Halve United-standen her inne runket unisont etter denne, som var med på å sikre oss ligagullet. Euforisk for faen. I want curly hair too..

http://www.youtube.com/watch?v=Ho6Nq-SjDJk

Under denne kampen stod jeg på pub i Zambia med klassen og så kampen. Da vi fikk frisparket stod det en fyr og babla i vei om at Hargreaves skulle ta frisparket og score og de gjorde han og. Han fyren bak meg tok greit av.

Lenke til kommentar

Er helt enig. Det er over ett år siden han var i en form verdt førsteslagspill. Han lever så til de grader på navnet.

Lever på navnet? Han er klart Arsenals beste spiss. Formen han hadde i fjor var helt syk.

Siste gode kampen han hadde var mot Tottenham på white heart lane tidligere i år. Han har heller ikke fått nok kamper til å komme seg i form igjen etter skaden i fjor, siden han blir alltid skadet igjen.

Lenke til kommentar

Se hva jeg skriver da man. Han har ikke levert siden han ble skadet. Per dags dato er han ikke Arsenals beste spiss. Punktum. Han skal heller ikke trenes opp til å nå bedre form i denne kampen. Han må prestere på trening og få innhopp til han er klar til å ta over for Chamakh. Til den tid spiller Chamakh spiss. Det er min mening.

Endret av -Lasse
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lever på navnet? Han er klart Arsenals beste spiss. Formen han hadde i fjor var helt syk.

Og sist gang du hadde kontakt med virkeligheten var???

C. Ronaldos 07/08, Messi 09/10, Henry 03/04. Der snakker vi spillere med syk form.

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=dCZjMvOelX0

En av de deiligste øyeblikkene i mitt liv. Følelsene Ruud viste på det straffesparket kommer jeg aldri til å glemme. Det fortjente han. Filming? Helt klart, men United ble snytt for en soleklar straffe senere i kampen, så det jevnet seg ut. Puben føltes ut som en metalkonsert denne kalde oktoberdagen. 49 kamper på rad uten tap, snakkes.

Herlig. RVN og Rio med klare røde, Gary Neville med to gule med rødskjær i og ingenting bortsett fra et simpelt gult blir gitt til Neville. Dere spilte drittfotball av en annen dimensjon den kvelden. Før den kvelden så var United ganske "ukjent" klubb for meg, etter den har det bare vært hat.

Når det gjelder RvP så er jeg litt usikker, det er klart han er rusten etter lite spilletid i år, men han er fremdeles flere hakk over Chamakh som avslutter og skaping av sjangser generelt.

Regner med marokkaneren tar plassen. Skal bli spennende å se han mot Vidic.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...